    From: motto <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: To do Ciebie złodzieju!
    Date: Fri, 05 Dec 2003 02:57:09 +0100

    Pan(i) Peter 'Mikolaj' Mikolajski w wiadomości
    <X...@1...0.0.1> napisał(a):

    > Linux dlatego stał się user friendly w porównaniu np. z wersjami
    > numer 5 czy coś koło tego, że musiał dorównać Windowsom. Bez tego
    > nadal byłby ciężki do zainstalowania i obsługi.
    Nadal jest ciężki w zainstalowaniu i poprawnej konfiguracji. Syn sąsiada
    raczej nie podoła. ALe w obsłudze to już jest miodzio. (mówię o KDE).

    > Łagodnie mówiąc bredzisz. Większość userów w życiu nie przeskoczy
    > pewnego poziomu rozwoju swojej wiedzy komputerowej, czy będzie
    > istniał Bill Gates, czy też nie. Znam ludzi mających swoje kompy
    > od 5-6 lat i oni nadal nie bardzo potrafią wyjść poza instalowanie
    > czy odinstalowanie czegokolwiek. Do głupich ich zaliczyć nie mogę,
    > ale wiem doskonale że oni dalej się nigdy nie rozwiną. Linuxa
    > potrafiliby obsługiwać tylko i wyłącznie wtedy, gdyby był równie
    > klikalny, co Windows czy MacOS.
    Ty bredzisz, skonfigurowałem mojej mamie Linux'a z KDE, w życiu nie widziała
    Linuxa na oczy, zawsze windosw, teraz sama mówi że Linux jest tak samo
    wygodny jak Windows, fakt nie ona go instalowała, a tylko używa, lecz
    uwierz mi dla niej komputer to do dziś potwór ze 102-oma klawiszami.
    motto [wielowątkowy, wielowarstwowy, nieklasyfikowalny osobnik...]
    mailto://m...@o...pl/ gg://384683/
    [mdk91 2.4.21-0.25mdk-athlon-xp] "Jeśli nie stać mnie na samochód,
    to mam go ukraść? Nie? Ok., teraz porozmawiajmy o oprogramowaniu."