  • Data: 2004-04-14 17:42:25
    Temat: Re: Testy w Policji
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "d" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:0c6c.000005a8.407cde4c@newsgate.onet.pl...

    > no tak ale slyszalem ze nie lubia ludzi ktorzy np moga cechowac sie
    pewnego
    > rodzaju indywidualnoscia ze np preferuja ludzi poslusznych moze to
    bzdurki.:)

    Podejrzewam, że to silnie zależy od lekarza badającego. Trudno mi się
    odnieść jakie wytyczne mają lekarze. Tak, czy inaczej wydaje mi się, że
    próba wciskania kitu wypadnie gorzej, niż bycie sobą. W końcu oni skądś te
    wytyczne biorą i pewnie mają na celu odfiltrowanie jakiś dewiantów. Lepiej
    odpaść na teście psychologicznym, niż później przez całe życie męczyć
    siebie i innych swoją osobą. A znam wielu takich policjantów - niestety.

    Z tego co sobie przypominam, to w każdym razie dyskryminują wszelkie
    samookaleczenia.