  • Data: 2004-10-15 22:17:28
    Temat: Re: Testament - procedura sądu (pytanie od strony praktycznej)
    Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Dziękuję Wam za odpowiedź.

    Ale, dla mnie to i tak nie jest jasne.
    Jeśli ja np. składam wniosek o nabycie spadku wraz z bratem, w którym to
    wniosku potwierdzam, ze "testamentu nie ma", ale wg mojej wiedzy.
    Wiem, że ojciec był szantażowany przez swoje rodzeństwo, i być może dokonał
    zapisu u notariusza, zaś co do informacji we wniosku o spadek uznaje jako osoby
    dziedziczace tylko mnie i brata, bo jest to zgodne z moja wiedza.
    Jak dla mnie to bez sensu jest rola notariusza, powinien istniec rejestr
    testamentow jakis ogolnopolski, zeby nikt nie mogl niczego mataczyc.
    A niestety różnie się dzieje.
    Pozdrawiam
    A.