    From: "regent..." <r...@o...TOTEZ.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Tesciowa?
    Date: Fri, 08 Jul 2005 00:43:19 +0200

    HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):

    > Powodzenia w obłaskawianiu teściowej. Sytuacja wymaga taktu - z jednej
    > strony nie kaz córce wybierac miedzy Tobą a jej rodzicami bo takich wyborów
    > po prostu dokonywać nie wolno, z drugiej strony - rodzice muszą zrozumieć,
    > ze ona jest dorosla i ma prawo do zalożenia swojej rodziny. Powoli, malym
    > kroczkami:-))

    kiedy chyba wybór juz sie dokonał,
    a jak sięgam pamięcią do mojego postanowienia o związku,
    to w duszy miałem takiego "kopa", ze żadna siła by mnie nie zatrzymała,
    teściowa nie jest potrzebna dzieciom (pomijam szczerą pomoc),
    to ona potrzebuje dzieci, niech się postara,
    powinna zięcia obłaskawiać, być mile widziany i jest szansa, że wnuki
    zobaczy i się nimi nacieszy,
    nie wiózłbym dzieci do babci, która mnie nie cierpi lub nie akceptuje...

    akceptowanie wyborów "dzieci" to pierwsza nauka rodziców być powinna,

    --
    regent...
    (...)