    From: "Mikołajczyki" <o...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Termin wniesienia sprawy a smierc
    Date: Sat, 27 Sep 2003 13:19:35 +0200

    > czy jesli sprawe
    > aktualne,

    > Nie bardzo rozumiem. Jezeli chodzi o dokonanie darowizny nieruchomosci to
    > istotna jest data zlozenia podpisu na akcie notarialnym darowizny. Jezeli
    > wlasciciel dozyje do tej chwili i bedzie w dosc swiadomy by podpisac akt
    > notarialny to bedzie ok - osoba wymieniona w akcie stanie sie
    wlascicielem.
    > Oczywiscie by notariusz sporzadzil akt on musi wiedziec co ma byc
    przekazane
    > i musi miec tytul wlasnosci - aktualny odpis ksiegi wieczystej, a jezeli
> [...]

    U nas sprawa wyglada troche inaczej, mianowicie mamy pelnomocnictwo do
    wszystkich dzialan w imieniu osoby, ktora jest bardzo chora. Jedyne co w tej
    chwili mamy przy sobie, to wlasnie to pelnomocnictwo z wyszczegolnionymi
    wszystkimi pozycjami, ktorych ono dotyczy (wlacznie z nr dzialek), nie wiem
    czy na podstawie tego uda sie zalatwic taka darowizne "od reki"? czy tez
    trzeba bedzie jezdzic po odpisy z ksiag wieczystych, jak wiadomo potrwac do
    moze kilka dni, ktorzych nie mamy.

    olga