  • 1. Data: 2005-01-01 19:00:29
    Temat: Termin sprawy rozwodowej
    Od: Martinez <e...@g...pe-el>

    Witajcie,

    Mam pytanie - czy wie ktos kiedy mniej - wiecej sad ustala terminy
    rozpraw w sprawie rozwodowej ?
    Chodzi mi o to, ze zona zlozyla pozew, mielismy 7-go grudnia sprawe
    "pojednawcza", skutek "proby pojednania" byl oczywiscie negatywny.
    Zastanawiam sie teraz, kiedy moze odbyc sie kolejna rozprawa - mam
    nadzieje, ze ostatecznie zamykajaca sprawe. Czy mozna o to pytac np. w
    sekretariacie sadu ? Czy to za krotki odcinek czasu jeszcze uplynal ?
    Rozwod jest bez orzekania winy, nie mamy dzieci, nie dzielimy przed
    sadem majatku... wiec chyba prosta sprawa ?
    Nie mam juz sily po prostu zastanawiac sie ile jeszcze bedzie to trwalo...

    Jak myslicie ?

    Marcin

  • 2. Data: 2005-01-01 21:07:10
    Temat: Re: Termin sprawy rozwodowej
    Od: "Marek" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Martinez"
> [...]
    > majatku... wiec chyba prosta sprawa ?
    > Nie mam juz sily po prostu zastanawiac sie ile jeszcze bedzie to trwalo...

    To zależy od sądu. Są sądy w których rozprawa jest wyznaczana w ciągu
    miesiąca, są takie, gdzie na termin czeka się bardzo długo.
    Jeżeli już został wyznaczony termin rozprawy to w sekretariacie podadzą
    termin. Wezwanie i tak musi nadejść.
    Z opisu wynika, że sprawa powinna zakończyć się na jednym terminie.

    Pzdr.
    Marek

  • 3. Data: 2005-01-02 13:58:56
    Od: "ania" <a...@e...pl>

    Użytkownik "Martinez"

> [...]
    > Rozwod jest bez orzekania winy, nie mamy dzieci, nie dzielimy przed
    > sadem majatku... wiec chyba prosta sprawa ?

    w krakowie podaja termin na pierwszej rozprawie
    ostatnio - 4 miesiace:-)

    --
    www.aem.pl GG: 1145538