  • 1. Data: 2006-04-07 07:51:33
    Temat: Telekomunikacja a wystawianie faktur wstecz
    Od: "Plusek$" <plusek!spamek!@spamek.tenbit.pl>

    Chciałem się dowiedzieć, gdzie można znaleść podstawę prawną dotyczącą
    wystawiania faktur wstecz przez TPSA. Okazało się, że od półtorej roku nie
    wystawili nam faktur za usługi SDI. Myslałem że regularnie szły do
    księgowości w średniej firmie, ale okazało się, że nie i idę zgłosić brak
    faktur. Odbiło mi się o uszy że TPSa może wystawić maksymalnie faktury do 3
    m-cy wstecz.

    PS: w google gropus szukałem ale nie ma podstawy prawnej...

    Plusek$

  • 2. Data: 2006-04-07 08:13:01
    Temat: Re: Telekomunikacja a wystawianie faktur wstecz
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Plusek$" wrote:

> [...]
    > faktur. Odbiło mi się o uszy że TPSa może wystawić maksymalnie faktury do 3

    ---> go to: PL.SOC.PRAWO.PODATKI

    ________________
    Gore, gore, gore!!! Horrory mniamusne, krwia ociakajace i oplywajace
    w bezsensownej sadystycznej nieraz przemocy. Dlaczego i co nas kreci
    w takich filmach, brutalnych, wrecz chorych? ... http://tiny.pl/md2f

  • 3. Data: 2006-04-07 08:30:20
    Od: "Plusek$" <plusek!spamek!@spamek.tenbit.pl>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał tak dosłownie: