    From: "Chopin" <s...@w...px>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Telekomunikacja Polska S.A. i śmierć abonenta
    Date: Wed, 22 Feb 2006 14:46:32 +0100

    Użytkownik "mIchaał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dtfe30$j2r$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Ponawiam wątek Telekomunikacja Polska S.A. i śmierć abonenta.
    > i > prośbą o likwidację lini telefonicznej Telekomunikacja Polska S.A. z

    <ciach>
    > Nie wiem co robić. Pomocy!

    Miałem podobną sytuację. Napisałem rezygnację i prośbę o odłączenie linii.
    Operator nadal przysyłał rachunki. Z czasem odłączył rozmowy wychodzące.
    TPSA skierowała windykację rachunku do firmy KRUK. Na pierwszy list z Kruka
    odpowedziałem, że abonent nie żyje (załączyłem skan skróconego aktu zgonu).
    Nie pomogło bo przysłali drugi monit.
    Drugiego listu z Kruka'a nie otwierałem - na odwrocie wpisałem adnotację
    "Adresat nie żyje". Tą samą adnotację wpisywałem na napływających nadal
    rachunkach z TPSA. Listy umieszczałem w "Zwrotach".
    Kruk już więcej nie napisał, TPSA po 4 rachunku dała sobie spokój (linię też
    odłączyli).
    Rzecz miała miejsce w Gdańsku.

    Pozdrawiam,

    --