eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTelekomunikacja Polska S.A. i śmierć abonenta › Re: Telekomunikacja Polska S.A. i śmierć abonenta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!at
    lantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: mIchaał <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Telekomunikacja Polska S.A. i śmierć abonenta
    Date: Mon, 30 Jan 2006 22:29:59 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 18
    Message-ID: <drm0jb$191$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <drlrkn$9l5$1@nemesis.news.tpi.pl> <drlv54$4jd$1@news.onet.pl>
    <drlvfg$22u$1@atlantis.news.tpi.pl> <drm01c$6im$2@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: acrx198.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1138656683 1313 83.11.25.198 (30 Jan 2006 21:31:23 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 30 Jan 2006 21:31:23 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.2 (Windows/20050317)
    X-Accept-Language: en-us, en
    In-Reply-To: <drm01c$6im$2@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:363153
    [ ukryj nagłówki ]

    Kocureq wrote:
    > mIchaał napisał(a):
    >
    >> Tepsa była powiadomiona o tym telefonicznie i listownie. Rządali
    >> oryginału aktu zgonu!!!!! To już świadczy chyba nie najlepiej o
    >> Tepsie. Wyśle im tylko kopie mam nadzieje, że to zakończy sprawe.
    >
    >
    > Zadac sobie moga czego chca. Jesli nie dzwoniliscie z tego telefonu po
    > smierci abonenta to spuszczajcie na drzewo, nie maja podstaw do
    > egzekwowania abonamentu za okres kiedy juz nie zyl.
    >
    Po smierci telefon zostal odlaczony z gniazdka i nikt z niego nie
    dzwonil. Rozmawialem z obsluga klienta Telekomunikacji, ktora w takich
    sprawach potrafi byc naprawde niemila! Zupelnie inaczej jak trzeba
    wcisnać klientowi pseudodarmowe rozmowy wliczone w abonament.
    Zastanawiam się nad rezygnacją z ich usług, wkońcu mam w domu 3 telefony
    komórkowe :).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1