eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTelekomunikacja › Re: Telekomunikacja
  • Data: 2006-11-09 18:16:03
    Temat: Re: Telekomunikacja
    Od: "R De" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Wąski" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:eiq2qf$o7l$1@news.onet.pl...
    >R De napisał(a):
    >> mam takie pytanko, może ktoś odpowie.
    >>
    >> Pojawił się problem z połączeniami telefonicznymi, a co za tym idzie - z
    >> neozdradą.
    >> Zgłaszam potrzebę naprawy od około 2-ch miesięcy (od około 15 września).
    >> Cały czas jestem oszukiwany w BOK (9393), i przez różnych pracowników TP
    >> S.A., którzy twierdzą, że podobno jest naprawione.
    >> Czy w tej sytuacji można uznać, że TP S.A. nie wywiązuje się z warunków
    >> umowy?
    >> Czy jest sens ścigać ich o jakieś koszty, etc ...?
    >> Pomijam już oczywiście fakt, że co trzy - cztery dni, dzwoni ktoś i pyta,
    >> czy naprawione i po negującej odpowiedzi informuje mnie, że " będzie
    >> interweniował (a), i dalej nic).
    > Proponuje napisać pismo, że w wyniku niewywiązywania się z umowy o
    > dostarczanie internetu rezygnujesz z niego i zostaw to w telepunkcie.
    > Oczywiście zabierz potwierdzone ksero.
    > Reakcja jest natychmiastowa... przerabiałem już to kiedyś z tymi
    > papudrakami z TPSA

    Naprawili. Pomógł pozew do sądu gospodarczego o odszkodowanie z tytułu nie
    wywiązywania się z zawartej umowy. Naprawili w godzinę.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1