    From: "kk" <e...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.dzieci
    Subject: Re: Telefoniczne nękanie dziecka - karalne?
    Date: Mon, 23 Apr 2012 16:03:39 +0200

    Słuchajcie, były wielokrotne próby, razem z psychologiem dziecka, początkowo
    to działało i dzieciak zaufał ojcu. Wystarczyło parę zdań szkalujących matkę
    z ust ojca oraz opieprzenie syna za niechęć sprzed paru miesięcy do rozmów z
    nim (przecież wcześniej ojciec odrzucił syna i nie dzwonił przez prawie pół
    roku) i wszystko wróciło ze zdwojoną traumą. A co zrobie, jak syn za rok,
    dwa powie ojcu "spier..."..? Skoro on wywołuje taką reakcję to jest jego
    wina, moja praca z synem, psychologa z synem - idzie wszystko na marne,
    jeden jego ruch i wszystko jest on nowa, dziecko wykazało na testach
    psychologicznych, że się taty boi! Ile razy można próbować? On czerpie
    satysfakcję, gdy ktoś cierpi psychicznie przez niego, do dziś pamietam jak
    ja cierpiałam póki nie zwinęłam się z dzieckim do Polski i złożyłam pozew o
    rozwód. Nie zmienił się nic, wręcz przeciwnie.
    Też jestem zdania, że dziecko powinno mieć dwoje rodziców, a przynajmniej
    kontakt z obojgiem biologicznych, ale w tym wypadku to nie działa. Kto z was
    chciałby utrzymywać kontakty z kimś, kto przejawia cechy psychopaty? Ja nie,
    mój syn jak widać też nie, on nie ma już 5 lat, gdzie można było wciskać
    kity, że to są żarty i to jest śmieszne. On chodzi do szkoły, dzieli się
    prolemami z kolegami. Kiedyś po rozmowie znim miał tiki przez ponad 2
    tygodnie, czy to normalne?

    B.