eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTelefon w serwisie Orange - jak długo ? › Re: Telefon w serwisie Orange - jak długo ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Sebastian M." <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Telefon w serwisie Orange - jak długo ?
    Date: Mon, 24 Sep 2007 20:58:37 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 37
    Message-ID: <fd98dt$rk7$1@inews.gazeta.pl>
    References: <fd83gj$nei$1@inews.gazeta.pl> <fd86fh$62p$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 78-host.selsoft.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1190667517 28295 172.20.26.236 (24 Sep 2007 20:58:37 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 24 Sep 2007 20:58:37 +0000 (UTC)
    X-User: malysa0
    X-Forwarded-For: 192.168.0.72
    X-Remote-IP: 78-host.selsoft.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:487780
    [ ukryj nagłówki ]

    > Skad Ci to wiadomo? reklamowales telefon z tytulu niezgodnosci z umowa
    > czy gwarancji?

    Niezgodności z gwarancją jak rozumiem bo chodziło o wadę techniczną telefonu.
    Jeśli zaś chodzi o 14dni to taki "szacowany" czas podają na piśmie na kwitku
    po zostawieniu telefonu.


    > Od ustalenia czy byla to niezgodnosc z umowa czy gwarancja. Jesli
    > gwarancja to przeczytac co jest napisane w karcie gwarancyjnej -
    > obowiazuja _tylko i wylacznie_ postanowienia z karty. Jesli niezgodnosc
    > z umowa - to wg mnie jest termin (14 albo 30 dni) na 'ustosunkowanie
    > sie' do reklamacji (czyli przyjecie albo odrzucenie). Czas realizowania
    > reklamacji nie jest juz podany (a mzoe inaczej - jest podany ale
    > nieprecyzyjnie jako ocs w stylu 'nieuciazliwy').


    Właściwie to po dzisiejszej rozmowie ze znajomą która w Orange pracowała
    usłyszałem że właściwie to najdłużej telefon leżał w serwisie pół roku i
    żebym poszedł i "ładnie poprosił ..." to może będzie szybciej. I że
    właściwie nic im nie można zrobić, bo umowa jest "odpowiednio "
    przygotowana...

    Normalne upokożenie, zabierają Ci uszkodzony telefon za który płaciłeś i
    później możesz jedynie łaskawie prosić o jego zwrot...

    ale mówisz że "obowiązują tylko inf. z karty gw."? Czyli jeśli przeczytam że
    serwis Ericssona ma np.30 dni to mam podstawy żeby tam wejść i siedzieć tak
    długo aż dostanę swój telefon albo zacząć zbierać dowody na niewywiązanie
    się przez nich z umowy?


    Pozdrawiam
    Sebastian M.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1