    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Taranował ludzi podczas szalonego rajdu w Sopocie
    <5d09c058$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <KxAOE.92393$TC6.57730@fx08.ams1>
    <5d0b2edb$0$17346$65785112@news.neostrada.pl>
    <weIOE.61356$201.26099@fx09.ams1>
    <5d0b53d6$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>
    <GcUOE.119933$TC6.51714@fx08.ams1>
    <5d0c622c$0$535$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Sat, 22 Jun 2019 00:41:08 GMT

    On 2019-06-21, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Zmieniasz temat. A jak drze i ogólnie widać że niepoczytalny? Zresztą na
    > razie nie ma żadnych przesłanek, żeby "twój" był niepoczytalny. I
    > zapewnie nie będzie, nawet jakby był. Minister już go skazał, tłuszcza
    > najchętniej widziałaby go powieszonego na rynku, wybory idą...

    No to jakie miałoby być kryterium wsadzania do zakładu?

    > Znów zmieniasz temat - ten się odgrażał, mój regularnie drze ryja że

    Nie zmieniam, namawiam Cię na lekkie poszerzenie perspektywy, bo bez
    uogólnienia Twoje postulaty są nie do spełnienia. Twój nożownik to MZ
    przypadek mniej sporny, ale przecież są i inne, np. te, które
    wymieniłem.

    > wszystkich pozabija, zaczepia ludzi i tym podobne akcje. Nie trzeba być
    > psychiatrą żeby widzieć, że to niepoczytalny wariat, co zresztą
    > potwierdza policja jak przyjeżdza na "interencję". W cudzysłowiu. bo
    > skoro im nie otwiera, to "co niby mamy zrobić".

    No ale dlaczego próbujesz mnie przekonać do czegoś z czym się oboje
    zgadzamy? :)

    > A jednak nikt nic z tym nie robi. Skoro mają to w dupie przy przypadkach
    > oczywistych, to tym bardziej będą mieli przy mniej oczywistych. Ci do

    Pytanie czy to ogólna polityka czy tylko Twoich lokalnych misiów.
    Nie napisałbyś do Ziobry? :)

    --
    Marcin