    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Tak jeszcze o policji w mediach
    Date: Mon, 20 Nov 2023 16:24:05 +0100
    <1...@4...net>
    <h...@4...net>
    <19f40uf05hqxr$.ess1yxoto3as.dlg@40tude.net>
    <lmwtputlio0i.e30en708d0j7$.dlg@40tude.net>
    <uj03gs$ih8$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <h...@4...net>
    <uj37qb$fcm$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <m8eqmirv90ib$.1p9enjr4lhgd2$.dlg@40tude.net>
    <uj5itq$9ho$11$RTomasik@news.chmurka.net>
    <rtrndrwka8b1$.19bns260ta2z8$.dlg@40tude.net>
    <uj6169$sb5$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <1ko7ahth4ibem.72qbrf367hja$.dlg@40tude.net>

    W dniu 20.11.2023 o 12:39, J.F pisze:

    > pojechala. A tu moze np przysłali ekipę do uprzątniecia drogi.

    Na STARach 266 wojsko ma pojazdy techniczne. Ten ma dodatkowy reflektor
    i może być właśnie takim. Sam uszkodzony pojazd może być za plecami
    fotografa. Tylko zdjęcie wskazujące, ze Żubr władował się w burtę
    ciężarówki nie jest tak straszne, jak zdjęcie, gdzie Żubr (blisko tonowe
    zwierzę) leży dziesiątki metrów od ciężarówki. No to ona go musiała
    walnąć jadąc te 300 km/h, skoro go tak daleko odrzuciło.

    > Mógł sobie tez wymyslic.

    No nie, skoro była Żandarmeria Wojskowa.

    > No wlasnie - 442.32 ostatnio duzo, ale wygląd dosc charakterystyczny.
    > Nie miało wojsko wczesniej jakis jelczy, bardzo podobnych do starów?

    Były szosowe, ale na nich były specjalistyczne nadbudowy. Dźwigi
    przykładowo do wyrzutni rakiet. Jeśli chodzi o towarowe, to na wypadek
    "W" zamierzano poodbierać wszystkie ciężarówki przedsiębiorstwom
    państwowym (PKS, TRANSBUD itp.)

    > W zasadzie tak, ale mieliby zdjęcie z padłym żubrem pod ręką?
    > jeszcze wioska w tle jest ... zupelnie inna, czy wstawili żubra i
    > cięzarówke do zdjęcia z googla?

    Zdjęcie Żubra może być oryginalne, tylko może ciężarówka nie pasowała do
    tezy o pędzącej 100 km/h. Nie mam zielonego pojęcia. W każdym razie
    fotka do treści mi nie pasuje.

    > Np tego, ze reflektory całe ma :-)

    Dokładnie.

    --