  • 1. Data: 2006-08-11 10:42:19
    Temat: Tak chyba nie wolno..nie??
    Od: *Konrad* <f...@p...onet.pl>

    Szukałem ostatnio transportu i znalazłem taką firmę która na swojej
    stronie umieszcza takie informacje...

    http://www.top-trans.pl/dluznicy.php

    Z ciekawości zapytam: wolno im?

    KOnrad

  • 2. Data: 2006-08-11 11:00:02
    Temat: Re: Tak chyba nie wolno..nie??
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <ebhlhc$aab$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    *Konrad* <f...@p...onet.pl> wrote:

    > Szukałem ostatnio transportu i znalazłem taką firmę która na swojej
    > stronie umieszcza takie informacje...
    >
    > http://www.top-trans.pl/dluznicy.php
    >
    > Z ciekawości zapytam: wolno im?

    Dane przedsiębiorstw nie podlegają ochronie, więc to wolno.
    Komentarze też wolno ("Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich
    poglądów oraz pozyskiwania i rozpowszechniania informacji"), chociaż ich
    zawartość oceniłbym jako ryzykowną.

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.

  • 3. Data: 2006-08-11 11:46:39
    Od: Sebcio <s...@w...com>

    Jarek Spirydowicz napisał(a):

> [...]
    > Komentarze też wolno ("Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich
    > poglądów oraz pozyskiwania i rozpowszechniania informacji"), chociaż ich

    Tekst w stylu "jedni z najwytrwalszych krętaczy" aż się prosi o pozew o
    zniesławienie ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian

  • 4. Data: 2006-08-11 12:30:45
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <ebhqnp$2em$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    Sebcio <s...@w...com> wrote:

    > Tekst w stylu "jedni z najwytrwalszych krętaczy" aż się prosi o pozew o
    > zniesławienie ;-)

    Między innymi to miałem na myśli :)

  • 5. Data: 2006-08-11 12:47:40
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Między innymi to miałem na myśli :)

    Jak by było "oszustów" to tak, ale tu chodzi o coś innego :-)

    Jacek

  • 6. Data: 2006-08-11 19:04:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "*Konrad*" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Jeśli to prawda i potrafią dowieść tego przed sądem, to moim zdaniem nie
    naruszają niczyjego prawa.