eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTVP szczuje na środowisko sędziów: Mordercy w togach. Za śmierć rtm. Pileckiego nie odpowiedział nikt [TVP Info] › Re: TVP szczuje na środowisko sędziów: Mordercy w togach. Za śmierć rtm. Pileckiego nie odpowiedział nikt [TVP Info]
  • Data: 2018-05-25 11:53:58
    Temat: Re: TVP szczuje na środowisko sędziów: Mordercy w togach. Za śmierć rtm. Pileckiego nie odpowiedział nikt [TVP Info]
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 25 May 2018 11:33:39 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > https://www.tvp.info/37344605/mordercy-w-togach-za-s
    mierc-rtm-pileckiego-nie-odpowiedzial-nikt

    Ponieważ Twoje środowisko lubi opowiadać o resortowych miotach, dodam, że
    ów ppłk Roman Kryże, "zbrodniarz II instancji", to ojciec Andrzeja Kryże,
    ikony zmian w sądownictwie za czasów IV RP tudzież sekretarz stanu i
    podsekretarz stanu w Ministerstwie Sprawiedliwości w rządach Kazimierza
    Marcinkiewicza i Jarosława Kaczyńskiego w latach 2005-2007.
    Syn na swoim koncie ma skazanie działacza Ruchu Obrony Praw Człowieka i
    Obywatela Adama Wojciechowskiego na karę więzienia za napaść i pobicie
    trzech funkcjonariuszy Służby Bezpieczeństwa w 1979 r. W marcu 1980 jako
    sędzia Sądu Rejonowego w Warszawie skazał na karę aresztu zasadniczego
    Andrzeja Czumę, Wojciecha Ziembińskiego i Bronisława Komorowskiego za
    publiczne stwierdzenie, że PRL nie jest państwem niepodległym i
    zorganizowanie w Warszawie 11 listopada 1979 obchodów Święta
    Niepodległości.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek