  • 1. Data: 2002-06-17 11:07:01
    Temat: TVP OBRAŻA TVN I GROZI
    Od: <m...@p...onet.pl>

    TVP OBRAŻA TVN I GROZI
    WIĘCEJ http://www.wirtualnemedia.pl/

    pozdrawiam
    rafał strzałkowski

  • 2. Data: 2002-06-19 13:29:59
    Temat: Re: TVP OBRAŻA TVN I GROZI
    Od: Rafał Strzałkowski <m...@m...com.pl>

    m...@p...onet.pl wrote:

    > TVP OBRA?A TVN I GROZI
    >
    > pozdrawiam
    > rafa? strza?kowski

    Szanowni Panstwo!
    Nazywam sie Rafal Strzalkowski. Autor reklamowanego vortalu posluguje
    sie moim nazwiskiem do rozsylania swojego spamu. Sam mam mala stronke o
    podobnej tematyce, dlatego ma to miec podwojny skutek. Sam nie rozsylam

    takich ogloszen i moze nie odnotowuje tysiecy wejsc, ale nie czuje
    takiej potrzeby. Teraz namierzam posty w calym usenecie, przesylajac do
    abuse, RS A tak przy okazji - to sam studiuje prawo :)))

  • 3. Data: 2002-06-19 13:50:20
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Rafał Strzałkowski wrote:

> [...]
    > takiej potrzeby. Teraz namierzam posty w calym usenecie, przesylajac do
    > abuse, RS A tak przy okazji - to sam studiuje prawo :)))

    Nie przejmuj sie, policja sciga teraz ludzi, ktorzy uzywaja cudzych
    adresow e-mail do rozsylania reklamy erotycznej po calym swiecie.
    Wkrotce bedzie w Stanach nowa ustawa dotyczaca takze bezpieczenstwa w
    internecie i przejecie przez administracje kontroli nad internetem,
    wtedy te problemy znikna.
    Wczoraj byla dyskusja w CNN nt. security hole w pakiecie serwera www
    Apache.
    Autor Apache znalazl dziura i powiadomil jedna agencja rzadowa d/s
    bezpieczenstwa a inna firma inna agencje a klienci uzywajacy Apache
    nie dowiedzieli sie szybko o security hole i ktory patch jest dobry, a
    ktory dziury nie zatyka.
    Zrobil sie szum i decyzje administracji rzadowej, aby problem
    bezpieczenstwa w internecie podlegal jednej centralnej agencji
    panstwowej.

    Na dzien dzisiejszy internet security zajmuje sie kilkanscie agencji,
    instytucji,m.in. 2 agencje podlegle fbi , ktore nie koordynuja swoich
    dzialan, a wrecz konkuruja ze soba i stad jest jak jest.

    Nowa ustawa ma to zmienic na lepsze.
    Podobne ustawodawstwo wprowadzi wkrotce UE i Polska.

    Jacek
    -
    World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
    fit to solve NP problems (knapsack algorithm) at light speed in n**@
    time. Presentation at Ig Nobel Prize Ceremony (October, 2002 Harvard)