  • Data: 2005-11-04 12:37:55
    Temat: Re: TPSA wycofala ze sprzedazy...
    Od: Kira <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Fonon wrote:

    > Ciekawe jak, skoro BOKi zlikwidowano, a telepunkty odsyłają
    > do błękitnej linii.

    Nie wiem, mnie jakoś nie odsyłają. Jak coś mi obiecują, to
    ja grzecznie proszę o kartkę papieru a potem o autograf. Jak
    nie chcą mi podpisać, to równie grzecznie proszę kilka osób
    o podpisanie tegoż z dopiskiem, że pracownik Imię Nazwisko
    mimo słownych obietnic nie zgodził się potwierdzić pisemnie.
    Do tego etapu musiałam dojść raz, potem już grzecznie albo
    podpisywali, albo wycofywali się z durnych obietnic.

    > Problem jednak jest zupełnie inny. "Wycofanie ze sprzedaży",
    > to nowy numer TPSA i pewnie nie ostatni. Wszystkiego
    > przewidzieć się nie da, więc zabezpieczyć też nie.

    Dlatego właśnie takie rzeczy trzeba na piśmie mieć. Jeśli nie
    ma tam "o ile będzie istniał plan XYZ", to mogą sobie w brodę
    pluć, ale wrócić mi do niego wrócą. Albo nastąpi znacznie bardziej
    ożywiona korespondencja...

    Oni się w ogóle wbrew pozorom nie lubią w korespondencję bawić,
    i w momencie jak widzą, że nie odpuścisz, to rozmowa zaczyna
    zupełnie inaczej wyglądać...

    Kira