eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTPSA , przniesienie tel i rachunki › Re: TPSA , przniesienie tel i rachunki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.ceti.pl!newsfeed.tpinternet.pl!at
    lantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "egd" <e...@e...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TPSA , przniesienie tel i rachunki
    Date: Wed, 21 Apr 2004 11:01:09 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 54
    Message-ID: <c65ddh$ghs$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <c62ukc$ejm$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: ajt224.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1082538226 16956 83.27.147.224 (21 Apr 2004 09:03:46
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 21 Apr 2004 09:03:46 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:207042
    [ ukryj nagłówki ]

    Słuchajcie!

    Dzis byli rano monterzy - chcieli nam założyc telefon. nie było mnie w domu
    ale zostawili kartkę, że w sprawie przeniesienia telefonu mam się z nimi
    kontaktować!!

    Przestaje kapować o co chodzi.
    Przecież dostaliśmy pismo o ustaniu usług czy tam zerwaniu umowy.
    pozdrawiam
    EGD





    Użytkownik "egd" <e...@e...com> napisał w wiadomości
    news:c62ukc$ejm$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam!
    >
    > Mam problem z Telekomunikacją Polską i mam nadzieję, ze ktoś z grupowiczów
    > mi pomoże.
    > Otóż 29 pażdziernika 2003 złożyliśmy prośbę (przez "błękitną linię") o
    > przeniesienie numeru telefonu (firmowego) na nowy adres. Osoba, u której
    > złożyliśmy zamówienie przeniesienia poinformowała nas cyt: : "przekazuję
    do
    > realizacji" oraz że czas realizacji max. do 3 tygodni. Na czas
    przeniesienia
    > poprosiliśmy o zawieszenie (aby nie płacić całego abonamentu). W między
    > czasie przyszedł rachunek -253,41 zł.
    > Minęły 3 tygodnie - złożyliśmy reklamację i znowu usłyszeliśmy "przekazuję
    > do realizacji" . Tych reklamacji złożyliśmy n.
    > listopadzie włączyli nam telefon na stary adres i zaczęli przysyłać
    > rachunki zawierające opłatę abonamentową (pełną). Postanowiliśmy nie
    > zapłacić rachunku do momentu kiedy przeniosą nam telefonu.
    > Telekomunikacja zerwała z nami umowę i zagroziła skierowaniem sprawy do
    sądu
    > jesli w terminie nie uregulujemy płatności.
    > 23marca 2004 dostalismy pismo z firmy windykacyjnej.
    >
    > Nie zamierzamy płacić rachunków za coś z czego nie korzystaliśmy, za
    bałagan
    > i nieudolność TP SA.
    >
    > Co mamy robić dalej?
    >
    >
    > Pozdrawiamy
    > EGD
    >
    >
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1