eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTPSA ponownie, ale inaczej... › Re: TPSA ponownie, ale inaczej...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "pietia" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TPSA ponownie, ale inaczej...
    Date: Tue, 7 Oct 2003 22:06:06 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 41
    Message-ID: <blv6ao$a9n$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <blrs7u$bha$1@inews.gazeta.pl> <3...@n...home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: pq105.wroclaw.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1065557145 10551 217.98.138.105 (7 Oct 2003 20:05:45
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 7 Oct 2003 20:05:45 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:168943
    [ ukryj nagłówki ]

    > Posluchaj. To normalne ! Ja dzisiaj po 3 dniach mam wreszice telefon.
    > Te fiuty za przeproszeniem w piatek wylaczyli mi bezprawnie telefon.
    > Maja burdel u siebie i tyle. Odcieli mi telefon bo nie zaplacilem w
    > miesiacu sierpniu oplaty abonamentowej za SDI ktorego nie mialem od
    > maja. A na wszystko mam dowod w postaci faktur korygujacych.
    > Powiedzieli tylko ze bardzo przepraszaja i ze juz wlacza telefon.
    > K**WA !!! Wymiekam i tyle.

    Bez przesady!
    Można mieć pretensje do tepsy za monopolistyczne ceny, ale wieszać na nich
    wszystkie psy w okolicy to przesada. Mam parę dobrych doświadczeń. Choćby
    ludzkie podejście pracowników (a nie kierownictwa) do klienta. Dopiero 2 dni
    temu zapłaciłem rachunek z lipcowym terminem, wczoraj ten sierpniowy i wciąż
    im wiszę za wrzesień - nie przysłali ani jednego upomnienia, nikt nie groził
    wyłączeniem telefonu etc, chociaż już pod lutego ciągną się opóźnienia
    conajmniej jednomiesięczne (mam dołek finansowy, a rachunki są na 250-300
    zł, choć bywało i 550). Jakiś czas temu dostałem ponaglenie (45 dni po
    terminie bez wpłaty) - na drugi dzień zadzwoniłem żeby wyjaśnić, że właśnie
    zapłaciłem. Pani z tp mówiła żeby się nie martwić bo do wyłączenia telefonu
    jeszcze droga daleka :)

    Drugie dobre doświadczenie to podłączenie SDI - co prawda czekałem 29 dni,
    ale jak tego 29 zadzwoniłem i powiedziałem że jutro jest ostatni dzień w
    którym zgodnie z regulaminem mają obowiązek odpowiedzi, czy będą świadczyć
    usługę, to następnego dnia przyszli monterzy, zrobili elegancko, odrazu
    włączyli na centrali co trzeba - poszedłem do BOKu i jeszcze tego samego
    dnia używałem łącza.

    Trzecie dobre doświadczenie to 3 miesiące darmowego SDI - ktoś w BOKu
    zapomniał zrobić adnotację że mam płacić abonament za SDI... ;) 4 miesiąca
    zadzwoniłem zapytać kiedy mam uiścić opłatę za instalację, (bo się bałem że
    gdzieś zgubiła się faktura i mi karę walną). No i 3 dni później dostałem
    fakturę za instalację i rachunek za 4-ty miesiąc używania. A 3 pierwsze
    miesiące miałem darmo, bo zgodnie z umową, TP ma miesiąc czasu na upomnienie
    się o należność za abonament. I tu bardzo duży plus dla TP - zachowali się
    na poziomie i nie próbowali nawet nakłonić mnie do zapłaty za tamte 3
    miesiące, choć mogli próbować, sądząc, że klient nie jest zorientoawny i
    zapłaci ;)

    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1