  • From: "Tomek" <t...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TPSA ponownie, ale inaczej...
    Date: Mon, 6 Oct 2003 16:02:56 +0200

    Posluchaj. To normalne ! Ja dzisiaj po 3 dniach mam wreszice telefon. Te
    fiuty za przeproszeniem w piatek wylaczyli mi bezprawnie telefon. Maja
    burdel u siebie i tyle. Odcieli mi telefon bo nie zaplacilem w miesiacu
    sierpniu oplaty abonamentowej za SDI ktorego nie mialem od maja. A na
    wszystko mam dowod w postaci faktur korygujacych. Powiedzieli tylko ze
    bardzo przepraszaja i ze juz wlacza telefon. K**WA !!! Wymiekam i tyle.

    Pozdrawiam

    TK