  • 11. Data: 2005-11-03 23:23:29
    Temat: Re: TPSA - podpisana umowa na Neostrade, nie chca zrealizowac.
    Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl>

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > PT ustala odszkodowanie za niewywiązywanie się z umowy na usługi o
    > charakterze powszechnym (dostęp do Internetu nią nie jest), a za

    to niby na jakiej podstawie tp wyplacila odszkodowanie w takiej wlasnie
    wysokosci, za niezrealizowany polpak ?

    > opóźnienie terminu rozpoczęcia świadczenia usług ochp przysłuje
    > odszkodowanie w wysokości 1/30 za kazdy dzień zwłoki (art. 105 PT)

    ale chyba ostatnia zmiana byla na 1/15 czyz nie ?

  • 12. Data: 2005-11-04 01:10:53
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 03 Nov 2005 19:53:47 +0000,
    krys <k...@p...onet.pl> screamed:

    > No toż napisałam, że ma ograniczenia. Skąd wiesz, że wątkotwórcy by nie
    > pasowało?

    Jeśli mowa o GPRS to na 99% wiem, że nie będzie.

    > BTW - skoro oferta jest skierowana "Dla Firm", to coś w tym musi być.

    Jaka oferta? GPRS? Nie tylko dla firm przecież. Tyle że to bez znaczenia.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:220B ]
    [ 02:09:09 user up 10785 days, 14:04, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Calm down -- it's only ones and zeros.

  • 13. Data: 2005-11-04 01:12:10
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 03 Nov 2005 22:17:13 +0100,
    news <color@#wytnij.to#gazeta.pl> screamed:
    > jesli masz w umowie termin uruchomienia uslugi (to jest konieczne), to
    > od tego czasu brak uslugi jest traktowana jak jej niedostepnosc. prawo
    > telekomunikacyjne przewiduje w takiej sytuacji kary umowne 1/15 za kazdy
    > dzien "awarii" czyli niedostepnosci uslugi.

    Neostrada nie jest usługą powszechną. I nie 1/15 a 1/30.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
    [ 02:11:35 user up 10785 days, 14:06, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Being a mime means never having to say you're sorry.

  • 14. Data: 2005-11-04 14:51:26
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    news napisał(a):

    > gprs nie nadaje sie nawet do podlaczenia terminala konsoli :-)

    Nie wiem, co to jest terminal konsoli ;-), ale wiem, ze to co mnie łaczy
    z internetem, ma na pudełku napis GPRS Card Modem, i całkiem dobrze
    pelni swoją rolę. Z TPSA pożegnałam sie definitywnie i nie narzekam

    Justyna

  • 15. Data: 2005-11-04 14:55:28
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Artur M. Piwko napisał(a):

    > Jaka oferta? GPRS? Nie tylko dla firm przecież. Tyle że to bez
    > znaczenia.

    Jeszcze za czasów Idei był internet tylko dla firm, potem był Plus , a
    teraz jest w Orange również dla wszystkich - to tak dla zaznaczenia, że
    TPSA nie jest niezastąpiona, z tą swoja neostradą i abonamentem za
    telefon do niej w komplecie.

    Pozdrawiam
    Justyna - mam na sumieniu paru klientów TPSA, co się przesiedli;-)

  • 16. Data: 2005-11-06 10:53:11
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Neostrada nie jest usługą powszechną. I nie 1/15 a 1/30.

    Niestety, pomylilem sie. Nie chodzi o neostrade, tylko Internet DSL,
    swiadczony przy uzyciu juz istniejacej linii telefonicznej. Czy jest to
    usluga powszechna?

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 17. Data: 2005-11-06 15:24:15
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Tiger napisał(a):

    > Niestety, pomylilem sie. Nie chodzi o neostrade, tylko Internet DSL,
    > swiadczony przy uzyciu juz istniejacej linii telefonicznej. Czy jest to
    > usluga powszechna?

    Tym bardziej nie.

    M.