  • Data: 2004-09-04 05:29:15
    Temat: Re: TPSA - dyskryminowanie klientów
    Od: He(R)Sk <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 2 Sep 2004 22:36:40 +0200, Jarosław Mężyk <j...@i...pl>
    wrote:

    > Choć z drugiej strony, nic mnie nie powinno
    > obchodzić rozlokowanie central telefonicznych TPSA.

    a ja chce by sklepik z piwem byl obok mojego mieszkania !
    nie obchodzi mnie to,ze inni beda mieli dalej. ja chce miec
    blizej i domagam sie by codziennie w nim bylo "tyskie" i by
    kosztowalo 1,20 zl. jezeli nie bedzie bede czuc sie dyskryminowany!

    tak w skrocie wyglada twoje podejscie do problemu...

    HeSk

    * Przedstawione tu opinie maja charakter prywatny i nie maja zadnego
    zwiazku (jak by chcieli niektorzy) z jakakolwiek instytucja publiczna.
    * My personal opinions are just mine.