eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[TPSA] Z jakiego art. złożyć pozew aby zakończyć windykację nienależnej kwoty? › Re: [TPSA] Z jakiego art. złożyć pozew aby zakończyć windykację nienależnej kwoty?
    From: "Angie" <j...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [TPSA] Z jakiego art. złożyć pozew aby zakończyć windykację
    nienależnej kwoty?
    Date: Tue, 12 Jun 2007 11:10:10 +0200

    Użytkownik "rezist.com" <r...@s...us> napisał w wiadomości
    news:f4lilg$2407$2@sparrow.axelspringer.com.pl...

    > - podczas rozmowy telefonicznej ton rozmowy zmienia sie w zaleznosci
    > od czasu jej trwania, od lagodnej do dosc nieprzyjemnej a rozmowca
    > stara sie wsadzic w usta zwrot "oddam Wam te pieniadze"

    A mozesz mi wyjasnic po co rozmawiasz z tymi firmami windykacyjnymi skoro
    jesli sprawa ma ponad 3 lata to roszczenie sie prawdopodobnie przedawnilo?
    Zamiast z nimi konwersowac krotkie pismo do TPSA z wiadomoscia do nich, ze
    roszczenie uleglo przedawnieniu i aby odstapili od jego windykowania. Ja tak
    zrobilam z kanal plusem. Po 6 latach od rozwiazania z nimi umowy jakis kruk
    czy inne badziewie przyslal mi pismo, ze zalegam za 2 mce abonamentu -
    napisalam pisemko do cyfry+, ze nie pamietam czy zalegalam czy nie bo nie
    przechowuje rachunkow tak dlugo, ale nawet gdybym zalegala to roszczenie sie
    przedawnilo i dostalam pismo od Cyfry plus, ze odstepuja od windykacji.

    Angie