    From: "Elvgreen" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TP SA - pięć lat przedawnienia?!
    Date: Thu, 4 Dec 2003 08:40:45 +0100

    Użytkownik "Marta Wieszczycka" <m...@p...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:pan.2003.12.04.00.35.10.418212@prawo.neostrada.
    pl...
    > Świadczenia wobec Tepsy to typowe świadczenia związane z prowadzeniem
    > działalności gospodarczej. O ile wiem, nie kupili sobie jeszcze ustawy,
    > z której by wynikało, że mają być w tej kwestii traktowani
    > szczególnie;)

    A inresuje mnie kwestia roszczeń banku.
    Jest tak: Zamknąłem złodzejskie konto internetowe w Pekao SA. Podpisałem
    papiery, przed podpisaniem podszedłem do okienka, zapytałem ile mam jeszcze
    na koncie, wycofałem wszystko, zamknąłem rachunek.
    Po miesiącu przysłali mi (za ponaglenie policzyli sobie gnoje 10 zł), że
    wiszę im jeszcze 180 zł, bo zeszły jakies tam zaległe płatności kartą.
    Niestety nie mogłem już sprawdzić w internecie co to za płatności (brak
    dostępu). Wyciąg mi przysłali, ale w stylu "Wypłata w bankomacie -180 zł).
    nawet byłbym skłonny to zapłacić, ale za chiny nie mogę sobie przypomnieć co
    to za operacja!

    I moje pytanie - co z tym robić? Dochodzić tego co to jest szkoda mi czasu i
    kasy choćby na telefony do łodzi, bo tylko tam obsługują rachunki
    internetowe.
    Jeśli mieliby mnie ścigać do końca życia co miesiąc doliczając sobie 10 zł
    za ponaglenie to wolę zapłacić.
    Jeśli 2 lata to poczekam :)
    Co mogą zrobić? Olać czy zapłacić?

    Pozdrowienia