eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTP. SA ceduje dluzne rachunki na Intrum Justitia - co zrobic? › Re: TP. SA ceduje dluzne rachunki na Intrum Justitia - co zrobic?
    From: "Ewa K." <o...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TP. SA ceduje dluzne rachunki na Intrum Justitia - co zrobic?
    Date: Wed, 18 Sep 2002 12:14:39 +0200

    Użytkownik "Marco"

    >Poza tym tpsa wyłączył możliwość wykonywani
    > połączeń wychodzących, ale przychodzące były realizowane. To też jest
    rodzaj świadczonej usługi.

    Nie, telefon został odcięty w obydwie strony, bez zawiadomienia.

    Dziekuję Państwu za wyrazenie opinii,
    miałam nadzieję, że ktoś poda jakąś podstawę prawną,
    dzięki ktorej nie będę musiała płacić TPSA 120 zl za pół
    roku głuchego telefonu.

    Zwykle za spóźnione opłaty wnosi się odestki,
    a nie pretensje i złość jaką przywitał mnie urzędnik.
    Przyznam się, że nie chodzi tylko o pieniądze,
    jest mi trudno pohamować gniew na wyjatkową arogancję
    urzędnika tej firmy, z którym probowałam rozmawiać,
    a który traktował mnie od początku do końca krótkiej
    rozmowy jak złodzieja.
    W okolicznościach cynicznych komentarzy i wyssanych
    z palca przupuszczeń-podejrzeń biurokraty byłam zbyt
    zdenerwowana, by składać pisemne oświadczenie o zerwaniu umowy,
    wychodząc z biura stwierdziłam jedynie (słownie) że rezygnuję z telefonu
    który nie działa.
    I tak, jak należało konsekwentnie przypuszczać, nie zmieniło to faktu,
    że arogancka firma nadal bezczelnie żąda pieniędzy, do których
    być może ma jakieś prawne podstawy, są to jednak podstawy
    lichwiarskiej pazerności, bynajmniej nie mające nic wspólnego
    z cywilizowanym sposobem prowadzenia businessu.

    Ewa