    From: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TP S.A. - ogrodzona skrzynka - negatywny wywiad techniczny
    Date: 6 Oct 2004 16:49:00 GMT

    In article <ck0a3d$gqo$1@news.onet.pl>, Sebol wrote:
    > Dnia Wed, 06 Oct 2004 09:56:27 +0200, Czarek Gorzeński naskrobał(a):

    > ROFL po prostu olewają cię i wymyślają głupoty.

    Jakiś rok temu była sprawa, gdzieś na obrzeżach W-wy, że
    uległy uszkodzeniu kable tepsy prowadzone przez czyjąś działkę.
    Podejrzenia były, że właściciel celowo je uszkodził, bo wcześniej
    szarpał się z tepsą o opłatę za dzierżawę. Kable były zepsute, cała Wesoła
    (czy coś innego) została odcięta, a właściciel nie wpuszczał obcych,
    czyli tepsy na swoją własność.
    Więc i w tym wypadku, jeśli tepsa nie dogadała się z właścicielem, a
    po prostu wlazła i postawił skrzynkę, to z jakiej racji właściciel ma
    tepsiarzy wpuszczać do siebie?

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę