eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTK: Możnakarać pijanych rowerzystów jak kierowców - będzie Strassburg? › Re: TK: Możnakarać pijanych rowerzystów jak kierowców - będzie Strassburg?
  • Data: 2009-04-08 08:44:54
    Temat: Re: TK: Możnakarać pijanych rowerzystów jak kierowców - będzie Strassburg?
    Od: o...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Jak wypiję piwko i jadę sobie chodnikiem to ok. Jak wypiję osiem to nie
    > wsiądę na rower bo sie nie da! A do samochodu się da.

    Nie mam nic przeciwko penalizacji jazdy po pijaku rowerem po drogach
    publicznych, sprzeciw moj budza za to sprawy:

    1. penalizacja za jazde po spozyciu rowerem po chodnikach, sciezkach i
    drogach niepublicznych
    2. odebranie PRAWA JAZDY KAT. B za jazde ROWEREM
    3. wysokosc kary za jazde po spozyciu

    W zeszlym roku kolega z pracy dostal 1 rok wiezienia w zawiasach oraz
    zostalo mu odebrane prawo jazdy chyba na 2 lata - wszystko za jazde
    rowerem po 2 piwach (facet rosly, ponad 190cm, blisko 100kg wagi,
    efekt spozycia 2 piw niezauwazalny) o godz. 2 nad ranem po chodniku.

    Czy kara byla adekwatna do szkodliwosci spolecznej czynu?
    --
    Olleo