    From: "tch" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TIR na osiedlu
    Date: Sat, 31 Jul 2004 23:04:20 +0200

    gwoli wyjaśnienia
    nie jestem żadnym tirowcem
    tylko również mam takiego sąsiada
    więc znam sytuację z autopsji.
    śmieszą mnie stwierdzenia np.
    ryk silnika trzęsące się ściany odpadający sufit itp.
    ręce opadają..... ludzie czy wy widzieliście kiedyś ciężarówkę z bliska?
    prawda duże to i ochydne ale nie jest to jakiś potwór
    a hałasuje podobnie lub mniej niż autobus miejski
    a przecież są autobusy nocne i jakoś nie słyszałem protestów.
    a jeżdzą co godzinę często między blokami. .
    a szczytem wszystkiego były ruskie trolejbusy w Gdyni ten to potrafił zawyć.

    facet na pewno trzyma tira pod domem /własnym/ z dwóch powodów
    1 to wygoda to nie ulega wątpliwości
    2 żeby mu go nie ukradli lub okradli z ładunku.
    jak jest w naszym kraju każdy wie toteż nie ma co sie dziwić
    że facet sie boi o swój dobytek.
    jemu nikt nie dał musiał na to zapracować.
    wielu dyskutantów jeszcze nie wie jak to jest być na swoim
    z reguły u mamusi na garnku i lub państwowa robótka.
    wszystko podane na tacy.
    dla takich to wszystko jest czarne i białe ale życie im to kiedyś stonuje.

    wracając do tira zapewne mam taką samą sytuację i jakoś nie mogę
    dopatrzyć się tragedii.co nie znaczy że jestem zachwycony.
    bynajmniej ale zdaję sobie sprawę że żyję między ludźmi
    coż w zamian jak zdarzy się u mnie huczna impreza do rana to
    wiem że żadna straż do mnie nie przyjedzie i nikt również nie będzie miał
    żadnych pretensji. i to uważam za zdrowy układ między sąsiadami.
    ku.......a zawsze można zamknąć okno
    wtedy nic nie słychać ani spalin nie czuć jak ktoś wrażliwy
    i po temacie.
    o trzęsących się ścianach i sufitach nie wspominam bo już wymaga
    pomocy psychologa lub innego terapeuty.
    zaraz ktoś napisze że może to jakiś lepszy lub nowy tir
    niestety stare volvo wiek ok 16 lat i jakoś da sie żyć.
    ekrany dżwiękochłonne to sie montuje tam gdzie ruch ciężarowy odbywa się non
    stop 24h
    to ma wtedy sens i logikę.
    problem to ja widze z sąsiadką
    zresztą to jest jej wersja prawdopodobnie MOCNO ubarwiona
    ale jakby zmienić MY na JA i WIELE na RAZ to byłoby bliższe prawdy.
    gdyby to przeszkadzało innym również to głowę daję że nie byłoby już tego
    kontenerka.
    szkoda że nie możemy przeczytać wersji drugiej strony
    dopiero wtedy możnaby wyciągnąć jakieś wnioski
    a tak to jest bicie piany i powielanie plotki.
    a niektórzy tu widzę się strasznie napinają.
    a głowę dam że to wyimaginowany problem
    rozdmuchany do granic absurdu.
    po co?
    M.

    ktoś piszę o znakach 3,5 T
    ok
    jasne niech pierwszy rzuca kamieniem ten który
    nigdy nie złamał żadnego przepisu drogowego czy też innego
    chętnie takiego wynalazka zobaczę na grupie:))))))))
    oczekuję autoprezentacji :))))))))))
    dobranoc państwu.