    From: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TIR na osiedlu
    Date: Thu, 29 Jul 2004 19:38:21 +0200

    > Calkowicie sie z Toba zgadzam. Moj ojciec tez jezdzi TIRem i parkuje
    > go 36 km od domu na specjalnie do tego przeznaczonej bazie. Moglby
    > parkowac na wlasnym podworku, ale liczy sie z sasiadami. Za to inny
    > burak parkuje moim rodzicom prawie tirem w oknie (gdyby nie wysokie i
    > geste iglaki moznaby mu pod maske zajrzec). Jak widac niektorym
    > trudno to zrozumiec.

    Bo widzisz niektórzy nie potrafią w ogóle myśleć - sprawia im to wielki ból
    :)
    Przykładem może być jedna młoda babka, która codziennie podjeżdża pod moje
    okno w godzinach 22-23 i trąbi, aby zszedł jej synek, którego zabiera od
    babci na noc do domu. Do drzwi i domofonu ma raptem 20m. Przez dłuższy czas
    nie mogłem jej dorwać, bo zanim się zebrałem z łóżka i ubrałem, aby wyjść i
    zwrócić jej uwagę to już jej nie było. W końcu ją przypilnowałem i zwróciłem
    jej uwagę. Odpowiedziała mi dosłownie: "a co przeszkadza to panu ?". Mówię"
    ... że tak, że zrywam się ja oraz moje dziecko ze snu". Ona na to, że "tylko
    trąbi po to żeby syn zszedł". Na to jej mówię "mnie to nie obchodzi , z
    jakiego powodu Pani trąbi, ale mnie to przeszkadza, poza tym jest to
    niezgodne z prawem i mogę zadzwonić po policję - chyba Pani tego nie chce
    ?". W końcu stwierdziła, że już nie będzie. Jednak robi to nadal.
    Ale już pożyczyłem od mojej małżonki szminkę i pilnuję, kiedy podjedzie i
    znów zacznie trąbić. Niestety już kilka razy mi uciekła, ale i tak ją
    dopadnę.
    A po co szminka ?
    Ano po to, żeby napisać jej na przedniej szybie "Kodeks Drogowy Art.29 pkt.
    2 - Zabrania się używania sygnału dźwiękowego na obszarze zabudowanym, chyba
    że jest to konieczne w związku z bezpośrednim niebezpieczeństwem".
    Już sobie wyobrażam jak to będzie ścierać z tej szyby :) , a w szczególności
    jak użyje wycieraczek i spryskiwacza. Sądzę, że do domciu pojedzie taksówką
    albo tramwajem :)

    Swoją drogą polecam także Magdzie wykonanie szminką odpowiedniego napisu
    (np. nie mogę się wyspać przez ciebie, bo jesteś taki duży i tak mocno
    wibrujesz w nocy ... , albo odmalować znak zakazu wjazdu samochodów powyżej
    3,5t , taki jaki stoi na początku tej drogi) na szybie o ile sięgnie, albo
    na drzwiach. I najlepiej podejść do tego z uśmiechem. Gość będzie
    skompromitowany w oczach sąsiadów. Tylko nie wiem czy czasami sąsiad nie
    jest furiatem, bo może być kłopot.
    :)))

    --
    Jacek "Plumpi"