    From: "leo59" <schwinn[no spam]@icpnet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TBS-niepłacony czynsz a odcięcie kablówki. Dość długie.
    Date: Sun, 26 Oct 2003 12:27:24 +0100

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    news:bnfqi4.3ds.1@p.i.k.i...
    > Użytkownik "freelander" <m...@o...pl> napisał
    > w wiadomości news:bnertc$s87$1@news.onet.pl

    Nie wiem jak to jest w TBS-ach ale mogę powiedzieć jak to jest w
    Spółdzielniach Mieszkaniowych. Nie zgadzam się z przedmówcą, że
    administrator MUSI założyć kablówkę czy antenę zbiorczą. Budynek jedynie
    MUSI byś przystosowany do rozprowadzania sygnału TV, domofonu telefonów itp.
    Jeśli chodzi o odcięcia lokatorów zalegających z płatnością np. czynszu ,
    załatwia się to tak , że w Statucie Spółdzielni umieszcza się odpowiednie
    zapisy które to umożliwiają.
    Pozdr Leo