  • Data: 2019-11-12 18:41:15
    Temat: Re: Szybkie sądy
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.11.2019 o 18:20, J.F. pisze:

    > powódkę zlikwidują ?

    Pozwanego - mój błąd;)

    > Ale masz za soba dyrektywe

    I wyrok sądu, że dyrektywa nie jest obowiązująca, bo jest
    zaimplementowana w polskim prawie, a z polską implementacją to już można
    sobie w chuja ciąć, bo nie ma już statutu wyższego niż pisie prawo.

    > i TSUE :-)

    To to jeszcze daleko.

    > To juz raczej najprostsze.

    A czemu - skoro lecą w chuja teraz, to czemu mieliby nie dalej?

    > No chyba, ze zlikwiduja agencje bez
    > nastepstwa prawnego ...

    Dokładnie - zresztą nawet jak nie, to po prostu skoro organy państwa
    mają już w dupie prawo, to po prostu nie wypłacą i co im zrobisz? No to
    samo co z niezwalnianiem na urlopie macirzyńskim - nie wolno, ale chuj -
    nam wolno:P Wygrałeś - no to zajebiście - ale nie płacimy, bo praw3o to
    my. I od początku. Tak jak napisałem - błędnie założyłeś, że jak
    "państwo" coś musi, to musi - otóż nie musi i nie po to mają trójpodział
    władzy w dupie, żeby coś musieć.

    Cały czas zakładasz, że mamy doczynienia z państwem prawa, czyli takim,
    gdzio organy władzy publicznej działają w granicach prawa. Od czasu
    kiedy to one same sobie te granice wyznaczają to przestaje to mieć
    znaczenie.

    --
    Shrek