  • 1. Data: 2011-09-09 20:33:12
    Temat: Re: Szukam dobrego prawnika od sprawgospodarczych - okolice Katowic
    Od: "Kazik" <kazik@WYTNIJ_TOokur.cn>

    witam polecam bardzo firme INVICTUS! www.windykacja24.eu
    --
    Wiadomość wysłana z serwisu e-Prawnik.pl Zajrzyj na http://e-prawnik.pl

  • 2. Data: 2011-09-10 12:07:17
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 09.09.2011 22:33, Kazik wrote:

    > witam polecam bardzo firme INVICTUS! www.windykacja24.eu

    Niech mnie ktoś uszczypnie - znowu analfabeci się zabrali za marketing
    szeptany :)

    Tomek

  • 3. Data: 2011-09-10 12:13:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-09-10 14:07, tomek pisze:

    > Niech mnie ktoś uszczypnie - znowu analfabeci się zabrali za marketing
    > szeptany :)

    To nie są analfabeci, wówczas by nie było problemu. To są osoby o
    inteligencji analfabetów, które jednak na skutek obowiązkowego
    szkolnictwa, nauczyły się składać słowo pisane.

    Niestety, wiedza w rękach głupka, może być niebezpieczna.

    --
    Liwiusz