  • 1. Data: 2005-04-27 08:57:38
    Temat: Szukam dobrego prawnika
    Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl>

    Szukam bardzo dobrego prawnika.Sprawa dotyczy prawa pracy, paru dozorców sie
    naczytało o Biedronce:-/Sprawa prawdopodobnie w Gizycku badz
    Olsztynie.Plizzzz, dajcie jak macie jakis namiar

    Gosia

    begin 666 d...@y...com.vcf
    M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..CMD;V=?;FEE;6E
    E8VMI0'EA
    M:&]O9W)O=7!S+F-O;0T*1DXZ9&]G7VYI96UI96-K:4!Y86AO;V=
    R;W5P<RYC
    M;VT-"D5-04E,.U!2148[24Y415).150Z9&]G7VYI96UI96-K:4!
    Y86AO;V=R
    K;W5P<RYC;VT-"E)%5CHR,# U,#0R-U0P.#4W,S=:#0I%3D0Z5D-!4D0-"@``
    `
    end

  • 2. Data: 2005-04-27 09:52:41
    Temat: Re: Szukam dobrego prawnika
    Od: "Michu" <mondio@!wp.pl>

    > Sprawa dotyczy prawa pracy, paru dozorców sie naczytało o Biedronce:-/

    Czyli swiadomosc praw naszego spoleczenstwa rosnie. Bardzo dobrze!

  • 3. Data: 2005-04-27 13:15:19
    Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Michu" <mondio@!wp.pl> napisał w wiadomości
    > Czyli swiadomosc praw naszego spoleczenstwa rosnie. Bardzo dobrze!

    Bardzo dobrze, właśnie wywalam wszystkich zatrudnionych na umowe o prace.Po
    cholere mi problemy, zusy, podatki itd.Bede miała tak jak inni tylko umowy
    zlecenia.

    Gosia

  • 4. Data: 2005-04-27 14:13:33
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Gosia Plitnik napisał(a):
    > Bardzo dobrze, właśnie wywalam wszystkich zatrudnionych na umowe o prace.Po
    > cholere mi problemy, zusy, podatki itd.Bede miała tak jak inni tylko umowy
    > zlecenia.

    i kolejne sprawy w sądzie gdy poziom świadomości wzrośnie jeszcze trochę?

    KG

  • 5. Data: 2005-04-27 14:45:26
    Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl>

    > i kolejne sprawy w sądzie gdy poziom świadomości wzrośnie jeszcze trochę?

    Do tego czasu bede tyle do przodu na zusach podatkach, urlopach itp, ze
    chetnie sie posadze.Z reszta o czym my rozmawiamy?Masz firme?masz problemy z
    leniwymi obibokami, co to najchetniej do góry brzuchem by lezeli?W dobie
    bezarobocia, pracownicy olewaja prace i przychodza do niej "nawaleni"ale to
    temat rzeka.......

    EOT
    Gosia

  • 6. Data: 2005-04-27 16:07:17
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 27 Apr 2005 16:45:26 +0200,
    Gosia Plitnik <p...@o...pl> screamed:
    > leniwymi obibokami, co to najchetniej do góry brzuchem by lezeli?W dobie
    > bezarobocia, pracownicy olewaja prace i przychodza do niej "nawaleni"ale to
    > temat rzeka.......

    Kogo jak kogo, ale nawalonego pracownika wywalic dosyc latwo...

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:212B ]
    [ 18:06:50 user up 10594 days, 6:01, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Dr. Slaughter (surgeon)

  • 7. Data: 2005-04-28 05:33:17
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > i kolejne sprawy w sądzie gdy poziom świadomości wzrośnie jeszcze trochę?

    Czy sądzisz, że świadczenie usługi pilnowania obiektu nie może podlegać
    umowie zleceniu??????

    Moim zdaniem może. Tak jak permanentne sprzątanie biur.
    To wg mnie zależyt od umowy jaką się zawrze

    pozdrawiam
    fart

  • 8. Data: 2005-04-28 05:35:27
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Kogo jak kogo, ale nawalonego pracownika wywalic dosyc latwo...

    Przecież tutaj chodzi o zjawisko. Jestem tego samego zdania. NIE MA
    PRACOWNIKÓW . Jestem w stanie fachowcowi zapłacić ale w przygniatającej
    większości "fachowcy" przychodzą pokazują co potrafią, ja ręce załamuje i
    szukam następnego.

    pozdrawiam
    fart

  • 9. Data: 2005-04-28 05:58:26
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    fart napisał(a):
    > Czy sądzisz, że świadczenie usługi pilnowania obiektu nie może podlegać
    > umowie zleceniu??????
    >
    > Moim zdaniem może. Tak jak permanentne sprzątanie biur.
    > To wg mnie zależyt od umowy jaką się zawrze

    to nie zależy od treści pisemnej umowy, a od stanu faktycznego
    ale:
    wyznaczenie czasu i miejsce pracy,
    wykonywanie pracy określonego rodzaju,
    kierownictwo też pewnie istnieje...
    przecież to w ogóle nie jest stosunek pracy

    KG

  • 10. Data: 2005-04-28 07:53:54
    Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl>

    Użytkownik "fart" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > PRACOWNIKÓW . Jestem w stanie fachowcowi zapłacić ale w przygniatającej
    > większości "fachowcy" przychodzą pokazują co potrafią, ja ręce załamuje i

    Dokładnie tak, co prawda miałam zakonczyc taemat,a le mnie szlag po prostu
    trafia:-(Ostatnio własnie mieliśmy włamanie i co........"nico" nawalony
    dozorca zwial policji na rowerze,(sic)! policja nie zdazyła sprawdzic czy
    rzeczywiscie był pijany i nawet powodu do dyscyplinarnego zwolnienia na
    dobre nie było.

    A, teraz..... facet po 3 latach sobie przypomniał, ze pare nadgodzin miał i
    ze albo pójdzie do sadu albo damy mu 4000.Dodatkowo, jestem rozgoryczona, bo
    facet AA i nikt nie chciał go zatrudnić, no ale dzieci, bieda itd.Człowiek
    za dobre serce zawsze w dupe dostaje.

    Gosia