  • 1. Data: 2005-04-27 08:36:55
    Temat: Podwórko miejscem publicznym?
    Od: "Michał" <m...@g...pl>

    Witam!

    Dzisiaj rankiem na moim (strzezonym) "kwadracie blokow" (Kabaty w Wawie)
    pojawily sie w koncu na podworku lawki. Oczywiscie jak sa lawki, to wypada
    je
    wykorzystywac. Stad moje pytanie - czy gdybym w piekny, sloneczny dzien
    postanowil wypic sobie na powietrzu piwko, to czy podpada to pod paragraf
    o "spozywaniu alkoholu w miejscu publicznym"? Gdzie szukac bardziej
    precyzyjnych sformulowan - w regulaminach spoldzielni/ustawach ?

    Dzieki z gory za odpowiedz
    Michał

    --
    Adres antyspamowy

  • 2. Data: 2005-04-27 08:41:34
    Temat: Re: Podwórko miejscem publicznym?
    Od: Wilczur <m...@w...pl>

    Michał napisał(a):
> [...]
    > postanowil wypic sobie na powietrzu piwko, to czy podpada to pod paragraf
    > o "spozywaniu alkoholu w miejscu publicznym"?
    tak IMO - nie jest to Twoj teren prywatny i ogrodzony wiec miejsce
    publiczne...

    --

    Pozdrawiam Wilczur

    ""Nie kłóć się z idiotą,bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona
    doświadczeniem"

  • 3. Data: 2005-04-27 08:46:00
    Od: "Michał" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Wilczur" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > tak IMO - nie jest to Twoj teren prywatny i ogrodzony wiec miejsce
    > publiczne...

    No wlasnie bloki sa ogrodzone, a w koncu jestem wlascicielem mieszkania.
    Any other ideas?

    Pozdrawiam
    Michał

    --
    W nagłówku adres antyspamowy

  • 4. Data: 2005-04-27 09:53:19
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Michał napisał(a):
    > Użytkownik "Wilczur" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > No wlasnie bloki sa ogrodzone, a w koncu jestem wlascicielem mieszkania.
    > Any other ideas?
    Ale nie wlascicielem podworka

    badzio
    badzio(at)epf(dot)pl
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl
    GG: 296884
    ICQ: 76259763
    Skype: badzio

  • 5. Data: 2005-04-27 10:09:10
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Michał napisał(a):
> [...]
    > postanowil wypic sobie na powietrzu piwko, to czy podpada to pod paragraf
    > o "spozywaniu alkoholu w miejscu publicznym"?

    nie ma przepisu zakazującego spożywania alkoholu w "miejscu publicznym"
    jest zakaz m.in. na ulicach, placach i w parkach (art.14 ustawy o
    wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi)

    KG

  • 6. Data: 2005-04-27 10:17:07
    Od: Wilczur <m...@w...pl>

    kam napisał(a):

    > nie ma przepisu zakazującego spożywania alkoholu w "miejscu publicznym"
    > jest zakaz m.in. na ulicach, placach i w parkach
    czyli wszedzie :)) ... no chyba ze bedziesz pil na smietniku , ale on
    przeciez tez kolo ulicy.

  • 7. Data: 2005-04-27 10:40:24
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <d4niv7$b21$1@inews.gazeta.pl>, Michał wrote:
> [...]
    > wykorzystywac. Stad moje pytanie - czy gdybym w piekny, sloneczny dzien
    > postanowil wypic sobie na powietrzu piwko, to czy podpada to pod paragraf

    A nie znasz jakichś innych sposobów na wykorzystanie tych ławek?

    Renata