  • Data: 2005-04-28 07:53:54
    Temat: Re: Szukam dobrego prawnika
    Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "fart" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:d4psvu$sc0$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Przecież tutaj chodzi o zjawisko. Jestem tego samego zdania. NIE MA
    > PRACOWNIKÓW . Jestem w stanie fachowcowi zapłacić ale w przygniatającej
    > większości "fachowcy" przychodzą pokazują co potrafią, ja ręce załamuje i
    > szukam następnego.

    Dokładnie tak, co prawda miałam zakonczyc taemat,a le mnie szlag po prostu
    trafia:-(Ostatnio własnie mieliśmy włamanie i co........"nico" nawalony
    dozorca zwial policji na rowerze,(sic)! policja nie zdazyła sprawdzic czy
    rzeczywiscie był pijany i nawet powodu do dyscyplinarnego zwolnienia na
    dobre nie było.

    A, teraz..... facet po 3 latach sobie przypomniał, ze pare nadgodzin miał i
    ze albo pójdzie do sadu albo damy mu 4000.Dodatkowo, jestem rozgoryczona, bo
    facet AA i nikt nie chciał go zatrudnić, no ale dzieci, bieda itd.Człowiek
    za dobre serce zawsze w dupe dostaje.

    Gosia