eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSztuczki marketowe - normalnie scyzoryk › Re: Sztuczki marketowe - normalnie scyzoryk
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder1.cambriumusenet.nl!82.197.223.108.MI
    SMATCH!feeder2.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.246.MISMATCH!nx02
    .iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.ne
    ostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 09 Aug 2013 13:06:46 +0200
    From: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:17.0) Gecko/20130620 Thunderbird/17.0.7
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sztuczki marketowe - normalnie scyzoryk
    References: <51ffcb16$0$1455$65785112@news.neostrada.pl>
    <52047bf7$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
    <52049364$0$1261$65785112@news.neostrada.pl>
    <5204aa29$0$1450$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <5204aa29$0$1450$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 45
    Message-ID: <5204cd4a$0$1467$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.188.240
    X-Trace: 1376046410 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 1467 83.11.188.240:22357
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:725866
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-08-09 10:36, Ariusz pisze:
    > W dniu 09.08.2013 08:59, z pisze:
    >> W dniu 2013-08-09 07:19, Krzysztof 'kw1618' (W-wa) pisze:
    >>> Widziano takie praktyki, ze na sali stały napoje w puszkach z napisem
    >>> PRMOCJA, przed sklepem plakat z napisem promocja i obniżoną ceną i cena
    >>> była atrakcyjna i niska, a w szafie chłodzącej te same napoje, takie
    >>> samo
    >>> opakowanie, ale cena była "normalna".
    >>>
    >>
    >> Też różne praktyki-zaniedbania ;-) widywałem ale czegoś takiego jeszcze
    >> nie. Tutaj 20cm nad towarem cena promocyjna a 5cm nad towarem cena
    >> normalna.
    >>
    >> z
    >
    >
    > A ja miałem taki przypadek - przy podobnym towarze były różne ceny.
    > Najpierw zapytałem krzątającą się z obsługi pracownicę co i jak, a potem
    > jeszcze sprawdziłem na czytniku dostępnym dla klientów i wybrałem towar
    > ten za niższą cenę.

    A ja miałem taki. Stacja paliw, przed wejściem, na stojaku, promocja na
    płyn do chłodnicy, w środku ten sam płyn po wyższej cenie. Oczywiście na
    kasie nabili cenę wyższą. Poprosiłem kierownika, razem poszliśmy na
    zewnątrz potwierdzić moją wersję ceny i... przyznał rację, że jest
    promocja, ale w systemie ma taką cenę i już - "nic na to nie poradzi".
    Po krótkiej wymianie zdań widzę, że kierownik traktuje mnie jak UFOka, a
    przecież z koniem kopał się nie będę, odpuściłem.
    Kupiłem i zachowałem paragon.

    Całą sytuację opisałem w e-mailu i wysłałem do centrali, na skrzynkę
    kontaktową. Tak dla zasady, bo byłem przekonany, że to i tak nic nie da.
    Jakie było moje zdziwienie, kiedy następnego dnia otrzymałem odpowiedź,
    w której napisali, że kierownik w trybie natychmiastowym został
    skierowany na dodatkowe szkolenie, a mnie serdecznie przepraszają za
    zaistniałą sytuację i zapraszają po odbiór różnicy w cenie i dodatkowo
    czeka na mnie "prezent-upominek w ramach przeprosin od firmy" do odbioru
    w tej właśnie stacji.

    Nie podam nazwy sieci, bo zaraz ktoś się przyczepi, że to prostacka
    reklama czy coś.

    Pozdrawiam
    Piotr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1