  • 31. Data: 2021-03-31 12:55:59
    Temat: Re: Szpital narodowy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:606389bd$0$520$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 30.03.2021 o 21:59, Budzik pisze:

    >Ale do burdelu łatwiej pozyskać.
    >Respiratory się w wawie skończyły, statystyki narodowego się nie
    >pojawiły. Widocznie jeszcze nie czas na osiąganie zaplanowanej
    >pojemności...

    Dzis w radiu slyszalem drobne przepychanki - wiceprezydent Warszawy
    sugerowala, ze juz czas narodowy rozbudowac w pelni.
    No i zmiana - do Narodowego moze wyslac karetke dyspozytor, nie musi
    SOR szpitalny.

    Chyba chca obnazyc niemoc ... i wyglada na to, ze sie uda, bo zmarlych
    coraz wiecej.

    J.

  • 32. Data: 2021-03-31 18:47:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.03.2021 o 12:55, J.F. pisze:

> [...]
    > szpitalny.
    >
    > Chyba chca obnazyc niemoc ... i wyglada na to, ze sie uda, bo zmarlych

    Szerlokiem to nie trzeba być, żeby widzieć że zostało to spierdolone,
    skoro w szczycie szczytów przy wszystkich zajętych łóżkach w okolicy,
    gotowany od 5 miesięcy dedykowany szpital ma 20% obłożenie i "jeszcze na
    niego nie czas".

    --
    Shrek

  • 33. Data: 2021-03-31 19:39:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

> [...]
    >skoro w szczycie szczytów przy wszystkich zajętych łóżkach w okolicy,
    >gotowany od 5 miesięcy dedykowany szpital ma 20% obłożenie i "jeszcze

    Nie oblozenie, tylko "stopien rozbudowy".

    Gdyby mial oblozenie na 20%, to znak, ze niepotrzebnie taki wielki :-)

    A czy wiekszy potrzebny ... na razie stoleczne szpitale starczaja :-P
    I choc sa gdzies na granicy, to rezerwy pojawiaja sie spod ziemi :-)

    Aczkolwiek
    https://www.tokfm.pl/Tokfm/7,171710,26939138,wojciec
    h-konieczny-sytuacja-pacjentow-niecovidowych-moze.ht
    ml

    No i mamy zwiekszona smiertelnosc.
    A teraz jeszcze pierwszenstwo pieszego na przejsciu ...

    J.

  • 34. Data: 2021-03-31 19:58:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.03.2021 o 19:39, J.F. pisze:

    > Nie oblozenie, tylko "stopien rozbudowy".
    >
    > Gdyby mial oblozenie na 20%, to znak, ze niepotrzebnie taki wielki :-)

    Żaden tam stopień rozbudowy - jest na 1500 miejsc, z czego
    wykorzystywane jest niecałe 300. To że w piec miesięcy nie osiągneli
    "gotowości bojowej" to nie żaden "stopień rozbudowy" a zwykły fakap (a
    raczej przekręt).

    > A czy wiekszy potrzebny ... na razie stoleczne szpitale starczaja :-P

    No tak średnio skoro liczba dostępnych miejsc równa się zero a liczba
    użytych respisratorów przewyższa liczbe dostępnych. Innymi słowy - już
    się zesrało.

    --
    Shrek

  • 35. Data: 2021-03-31 20:08:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Żaden tam stopień rozbudowy - jest na 1500 miejsc, z czego

    Maksymalnie i po rozbudowie.

> [...]

    >No tak średnio skoro liczba dostępnych miejsc równa się zero a liczba
    >użytych respisratorów przewyższa liczbe dostępnych. Innymi słowy -

    To bylo to
    https://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103087,26936359,w-stole
    cznych-szpitalach-wiecej-pacjentow-z-covid-19-niz-wy
    znaczonych.html

    "choć zwiększana jest liczba łóżek covidowych w miejskich szpitalach,
    to nadal sytuacja wygląda bardzo źle.
    - Z danych na wczoraj wynika, że mamy "minus 44 łóżka".
    To znaczy, że w szpitalach przebywa więcej pacjentów z COVID-19, niż
    jest wyznaczonych - decyzjami wojewody czy resortu zdrowia - łóżek."

    No ale lozka sie znalazly.

    "Wiceprezydent Warszawy podkreśliła, że w takiej sytuacji ważne jest,
    żeby szpital tymczasowy na Stadionie Narodowym zaczął odciążać
    miejskie placówki.

    - Dobrze, żeby ten szpital przyjmował 1200 pacjentów, a obecnie jest
    tam ponad 300. Ale pewnie nie ma szans się to zmienić, bo ta placówka
    zmaga się z tymi sami problemami, co wszyscy, czyli brakiem personelu
    medycznego.
    Choć są informacje, że jest tam problem z instalacją tlenową, a
    konkretnie z doprowadzeniem jej do łóżek.
    Dyrekcja zapewnia, że może to szybko zrobić, ale to się nie dzieje.
    Obawiamy się, ze przyczyną jest właśnie ten brak personelu"

    A tak swoja droga - jaki wielki ma Narodowy zbiornik tlenu?
    Zerowy ?

    Inna sprawa, ze teraz mozna i bez zbiornika, sa koncentratory.

    J.

  • 36. Data: 2021-03-31 20:27:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.03.2021 o 20:08, J.F. pisze:

    > Maksymalnie i po rozbudowie.

    Czyli jest po prostu nie skończony i tyle. Chcesz powiedzieć, że to
    zamierzone działanie, że w momencie w którym właśnie zabrakło łóźek w
    całej aglomeracji to narodowy miał zostać w "niskim stadium rozbudowy"?
    W takim razie należy tą osobę zamknąć w pierdlu na 25 lat za sprowdzenie
    niebezpieczeństwa wielkich rozmiarów czy jakoś tak. Dawaj nazwisko tej
    kurwy:P

    > No ale lozka sie znalazly.

    Wychodzi na to, że ten szpital to tak czy inaczej przekręt. Albo celowo
    ktoś sprowadzić niebezpieczeństwo wielkich rozmiarów albo
    sprzeniewierzył ogromne środki na coś co jest nie potrzebne:P I nigdy
    nie będzie, bo przecież zawsze wojewoda może "pozyskac" dodatkowe łóżka
    ukazem - tak, tak to sieodbywa - wojewoda deklaruje ilość łóżek i potem
    jest 70% zajętych. Chyba że fizycznie zabraknie to dym.

    > Inna sprawa, ze teraz mozna i bez zbiornika, sa koncentratory.

    Koncentratory mają gównianą wydajność. To do pochp a nie kowidu.

    --
    Shrek

  • 37. Data: 2021-04-01 13:09:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

> [...]
    >zamierzone działanie, że w momencie w którym właśnie zabrakło łóźek w
    >całej aglomeracji to narodowy miał zostać w "niskim stadium

    Zamierzone dzialanie, ze zaczynamy od 200 lozek i mamy mozliwosc
    dolozenia kolejnych.
    W Londynie tez tak bylo.

    >W takim razie należy tą osobę zamknąć w pierdlu na 25 lat za
    >sprowdzenie niebezpieczeństwa wielkich rozmiarów czy jakoś tak. Dawaj
    >nazwisko tej kurwy:P

    Eee ... Radziwiłł, Wojewoda Mazowiecki ?

    >Wychodzi na to, że ten szpital to tak czy inaczej przekręt. Albo
    >celowo

    Mowie o calej stolicy.

> [...]
    >nie będzie, bo przecież zawsze wojewoda może "pozyskac" dodatkowe
    >łóżka ukazem - tak, tak to sieodbywa - wojewoda deklaruje ilość łóżek

    No ale "sa przygotowane" ...

    >Chyba że fizycznie zabraknie to dym.

    To karetki troche pokraza az sie zwolnia :-)

    >Koncentratory mają gównianą wydajność. To do pochp a nie kowidu.

    www.gazmed.pl.

    Po co jakies butle czy cysterny wozic - co to - "fabryka tlenu" nie
    moze sie w szpitalu miescic ?

    J.

  • 38. Data: 2021-04-01 15:08:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.04.2021 o 13:09, J.F. pisze:

    > Zamierzone dzialanie, ze zaczynamy od 200 lozek i mamy mozliwosc
    > dolozenia kolejnych.

    Chcesz powiedzieć, że ktoś z premedytacją założył, że w momencie szczytu
    pandemii będzie otwarty na 20% skazując obywateli na brak opieki
    medycznej i w efekcie umieranie ludzi w karetkach? Nie wydaje mi się,
    żeby znalazł się odważny do takiego wyznania;)

    > Eee ... Radziwiłł, Wojewoda Mazowiecki ?

    No jeszcze trzeba mu udowodnić świadome działanie. Ja twierdzę, że to
    fakap. Ty twierdzisz, że zrobili to specjalnie - dawaj;)

    > No ale "sa przygotowane" ...

    Nie są. Jakby były to by powiedzieli, że mają 1200/1500 łóżek.

    > To karetki troche pokraza az sie zwolnia :-)

    Emotek nie na miejscu. "zwolnić łóżka pod respiratorem" oznacza na ogół
    wyjazd w podwójnym worku.

    No i jaką wydajnośc w tonach na dobę?

    --
    Shrek

  • 39. Data: 2021-04-02 07:19:22
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A Ty jakie byś zaproponował?
    Amerykańskie, izraelskie, radzieckie, południowoafrykańskie, grenlandzkie?

    -----

  • 40. Data: 2021-04-02 13:48:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >zamierzone działanie, że w momencie w którym właśnie zabrakło łóźek w
    >całej aglomeracji to narodowy miał zostać w "niskim stadium

    P.S. podobno juz spada dzienna ilosc zakazen, wiec sluszna byla linia
    Partii :-)

    Za to dzis w radiu sie znow zali ktos ze stolicy, ze ten/ta komisarz w
    Szpitalu Poludniowym przez tydzien nie uruchomil zadnego nowego
    lozka.
    Miasto planowalo 20 respiratorow, bylo 11 i jest 11.

    J.

    P.S.
    https://www.politykazdrowotna.com/71727,komisarz-szp
    itala-poludniowego-powinna-czekac-na-zarzuty