    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Szpital narodowy
    Date: Fri, 26 Mar 2021 15:56:16 +0100

    dyskusyjnych:605ccb2d$0$560$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 25.03.2021 o 16:09, J.F. pisze:
    >> https://tvn24.pl/tvnwarszawa/najnowsze/warszawa-szpi
    tal-tymczasowy-na-stadionie-narodowym-ile-lozek-jest
    -zajetych-5050426

    >Czyli po wyczerpaniu się systemu ochrony zdrowia na mazowszu
    >dostawiono na szpitalu narodowym 40 łóżek z 1230 możliwych.

    Na to wyglada.

    >Tydzień temu było 270 klientów na 1500 zapowadanych miejsc.

    No to 40 dodatkowych, ho ho .. 13%

    >I teraz pytanie - kogo należy postawić przed sądem ewentualnie pod
    >ścianą za decyzję, żeby pacjentów na narodywm nie przyjmować mimo

    Pacjentow ! Czemu nie przestrzegali nakazanych zalecen? :-)

    >wyczerpania możliwości leczenia w stolicy lub sensownej odległosci od
    >niej. No bo jeśli nie ma takiej osoby, to po prostu znaczy że te
    >miejsca są tylko teoretycznie dostępne.

    Przeciez dyskutowalismy - szpital jest tymczasowy, i nie ma pelnego
    wyposazenia zwyklego szpitala.
    Wiec moze przyjac tylko takich pacjentow, ktorzy nie potrzebuja tego
    dodatkowego wyposazenia.
    Ale ... zdaje sie, ze sporo takich jest.

    >I tu jest clue. Z samych łóżek to burdel można otworzyć.

    Burdel Narodowy ... dumnie brzmi :-)

    >Taa, bo teraz nie ma potrzeby. Po prostu karetki stoją w nowym
    >mieście pod pilicą...

    Nie wiem jak tam wyglada, ale jak widzisz - 40 lozek wolnych.

    >Po prostu nie będą przyjmować tych co wymagają poważnego leczenia.
    >Gorzej jak komuś się pogorszy u nich...

    To odesla do wlasciwego szpitala. Moze na wymiane - 1 srednio chory
    covidowiec za 1 ciezko chorego :-)

    A tu zauwaz jeszcze, ze lekarze ostatnio grzmia "chorzy trafiaja do
    nas w ciezkim stanie, powinni wczesniej".
    Wiec i te zwykle lozka sie przydadza ... jak przy nich bedzie pare
    razy dziennie lekarz przechodzil i stan sprawdzal.

    J.