  • Data: 2003-05-25 19:23:56
    Temat: Re: Szkrzynki od Poczty Polskiej
    Od: "Rachwalski Andrzej" <a...@n...spam.chorzow.wsb.pl> szukaj wiadomości tego autora

    czekam z pismem do momentu kiedy przyjda mi wreczyc kluczyk od tej skrzynki
    na razie je stawiaja w calej miejscowosci i nikt jeszcze nic mi nie
    przyniosl wiec nie bede na razie nic zaczynal wolalbym juz teraz jednak
    wiedziec na czym stoje i jakie mam prawa
    na moj maly rozumek to skoro ktos zaplacl za znaczek i wyslal do mnie list
    to powinien dostarczyc go listonosz do mnie do domu a nie zebym sobie sam
    jeszcze po niego biegal
    pozdrawiam