    From: Drwal <w...@s...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Szkolny zespół
    Date: Mon, 19 Apr 2004 17:15:18 +0200

    Mateusz 19 kwietnia 2004, 17:14:01, szrajbnął:
    > Szkolny zespół to zespół stworzony w szkole. Grają w nim uczniowei i jedne
    > nauczyciel. Zespoł ten gra na szkolnych imprezach jak np. Święto szkoły w
    > którym wziąść mogą udział wszysycy mieszkańcy miasta. Jak z tym jest? Czy
    > granie utworów tych zespołów nie jest przestępstwem. Czy nie jest to
    > kradzież dóbr intelektualnych? Czy jeśli np. na Święcie szkoły szkoła
    > uzyskuje pieniadze z innych źródeł a zespół tylko urozmaica czas to zcy jest
    > to legalne?

    Jest to nielegalne, trzeba uiscic stosowna oplate zaiksowi.
    Teoretycznie taksowkarz czy sprzedawca wlaczajac radio nie zwieksza
    dochodow ale zaplacic zaiksowi za to trzeba.

    P.S.
    Nie jestem prawnikiem, ale raczej pewny tego co pisze :)
    --
    Drwal GG:2006587 [ROT13!]q...@b...cy
    zdjecie.moje.prv.pl /\ drwal.ws.prv.pl