    From: "fart" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Szkolenie w miejscu pracy...
    Date: Mon, 9 Jun 2003 17:13:29 +0200
    Sender: a...@f...onet.pl@dial-2205.jgora.dialog.net.pl

    > Nie, nie znam. I liczę że w odpowiedzi napiszesz o różnicach w rozliczaniu
    > czasu pracy w zależności od charakteru szkolenia. Ja wiem tylko tyle,
    > że bhp jest dla pracownika obowiązkowe i wlicza się do czasu pracy.
    > A że to jedynie, jak wnoszę z Twoich sugestii, fragment problemu, czekam.

    NOOOOO !!!!!!!!!
    Jak pieprzne ..... to i myśleć zaczynają .... ciekawe tylkoi dlaczego tak
    rzadko.
    Wyczuwam tu analogie do referendum ..... czyli rzut na taśmę
    a wracając do tematu ....szkoleń
    BRAWO ..... w kodeksie pracy jest określone tylko jedno szkolenie, ze które
    płaci pracodawca, i które ma się odbyć w godzinach pracy, więc
    odpowiedziałeś sobie.
    Wg mnie nie ma znaczenia, kiedy organizuje sobie szkolenie pracodawca ....
    co więcej ... jak się wkurzy to Cię zwolni za brak uprawnień do wykonywania
    zawodu to jest art 52 ust 3 KP (no teraz to chyba przesadziłem, a może nie)

    Dlaczego nie przesadziłem .................. jeśli przczytamy paragraf 1
    ust.1 rozp w sprawie prowadzenia akt osobowych to chyba nabierzemy pewności,
    że jeśli pracodawca organizuje szkolenie inne niż bhp, to może jeszcze kazać
    sobie zapłacić od uczestników za to szkolenie.
    Oczywiście nie ma znaczenia tutaj czas pracy ...... :))))))))))))))))))))
    to ma sens .... naprawde

    > Byłem złośliwy, ale nie nieuprzejmy. Dlaczego Ty jesteś?

    Źle mnie czytasz ..... :))))))))) nie jestem nieuprzejmy.
    trzeba mnie poprostu kochać takim, jakim jestem :)))))))))

    pozdrawiam
    fart