    From: "JarekT" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Szkolenia komputerowe!!!!!!1
    Date: Wed, 29 May 2002 20:04:48 +0200

    Witam

    1. Kroki prawne: zarejestrować odpowiednią działalność. Wynająć lokal.
    Zakupić lub wydzireżawić sprzęt i oprogramowanie (względnie uzyskać go w
    dowolny inny, mający cechy legalnego sposób). Zainstalować wszystko
    spełniając odpowiednie normy (radiacja pochodząca ze sprzętu, położenie
    okablowania, parametry sal wykładowych itp.). Spełnić pozostałe wymagania
    sanepidu i bhp, tzn. sanitariaty (kible, umywalki), gaśnice. Jest jeszcze
    parę innych spraw, ale nie chcę tu pisać książki.
    2. Zatrudnić odpowiednich wykładowców. Najlepiej na umowę zlecenie (jeśli są
    to osoby zatrudnione gdzie indziej na etacie) lub na zasadzie
    samozatrudnienia. Istotne jest także, abyś zapoznał się wymaganiami jakie
    określają firmy aby autoryzować szkolenia (np. Microsoft MCP, MOUS;
    Prometric, Cisco, Novell NetWare Engineer, itp.).
    3. Opracować programy nauczania, przygotować materiały dla kursantów (można
    to zlecić wykładowocom).
    4. Reklama i zachęta - bez tego nie żyjesz i Cię nie ma.

    To tyle najważniejszego. Jeśli coś pominąłem - pytaj, postaram się pomóc. Od
    9 lat jestem wykładowcą pracującym dla firm prowadzących takie szkolenia -
    trochę o tym wiem

    --
    Jarek GG 3177036