  • 131. Data: 2008-12-31 07:35:40
    Temat: Re: Szklanka na drodze, stłuczka, filmiki
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl>

    > Nic dziwnego, tak myślałem.

    > Nie znam sposobu na takiego młota. To może być w ogóle niemożliwe. Nie
    > jestem lekarzem.
    Pewnie że nie jesteś lekarzem. Wybrałeś zawód w którym i inteligencja zerowa
    ma spore szanse na pracę
    czego jesteś wybitnym przykładem.

    > Podaj moje nazwisko i adres, które rzekomo odkryłeś.
    Oj powtarzasz się.
    Pisać widać umiesz za to z czytaniem masz duże problemy. A ze zrozumieniem
    tego co ktoś napisał tu już straszne.

    --
    PawełJ

  • 132. Data: 2008-12-31 08:37:48
    Od: "slawek" <s...@b...pl>

    Użytkownik "pawelj" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Pisać widać umiesz za to z czytaniem masz duże problemy. A ze zrozumieniem
    > tego co ktoś napisał tu już straszne.

    Daj sobie spokój ;) to zwykły troll coraz bardziej wpuszcza cie w maliny
    :( on wszystko rozumie i wie co pisze ot po prosty nawet steruje twoimi
    odpowiedziami ;) karmi się nimi, przestan go karmić a zdechnie ;)

    --
    Slawek

  • 133. Data: 2008-12-31 11:09:36
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 29 Dec 2008 20:24:16 +0100, Jotte napisał(a):

    > Napiszę coś podobnego co ty - lekarz musi umieć leczyć wystarczająco dobrze
    > ale nie musi perfekcyjnie.

    Owszem - nie musi. Ale i tak powinien się znać lepiej na leczeniu niż ja
    na kierowaniu samochodem.

    > Owszem, racja.
    > Pamiętaj jednak, że jesteś jednym z nich, pamiętaj, że jeździsz i będziesz
    > jeździł wśród nich.

    Pamiętam - i uważam na innych kierowców nie mniej niż na trudne warunki na
    drodze.

    > I nie zapomnij sobie pomarzyć, że w przychodniach i szpitalach będą
    > perfekcyjni lekarze.

    Pomarzę - wprawdzie nie chodzę, ale pewnie kiedyś zacznę bo jednak wiek
    robi swoje.

    Henry

  • 134. Data: 2009-01-04 20:56:32
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail h...@s...spam.spam napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > w teorii centra, w praktyce straz pozarna :)

    No jak ostatnio dzwoniłem do pożaru, to mnie do straży musieli
    przełączyć, więc coś tam jednak innego odebrało (okolice Wejherowa).

  • 135. Data: 2009-01-17 21:48:53
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 29 Dec 2008 17:14:10 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >w teorii centra, w praktyce straz pozarna :)
    Wybaczcie za odgrzewanie tematu, dopiero dzis odczytalem.
    W teorii centra, w praktyce zalezy z czego sie dzwoni. Na sporej
    powierzchni kraju z komorek 112 = 997, ze stacjonarnych = 998 :)

    WAM
    --
    wielkanoc nad morzem www.nadmorze.pl/wielkanoc
    wczasy nad morzem www.nadmorze.pl