  • Data: 2008-12-27 15:15:29
    Temat: Re: Szklanka na drodze, st?uczka, filmiki
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 27-12-2008 o 15:39:28 Robert Tomasik <r...@g...pl>
    napisał(a):

    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    > wiadomości news:27122008.311FC7CD@budzik61.poznan.pl...
    >
    > Trochę kilometrów w życiu przejechałem i uwierz, że miejsce, w którym
    > może być lód można zobaczyć. Wystarczy w tych miejscach zwalniać, a nie
    > na każdym zakręcie.

    Zgadza się, ale uwierz mi że tutaj mało kto nie wpadał
    w mniejszy lub większy poślizg. Co oznacza że jest prawdopodobnym
    że to miejsce jest znane z wypadków a i tak nikt nie sypie
    soli czy piasku.

    Już pal licho moją stłuczkę, czy można od kogoś(kogo?) to wyegzekwować?

    Przecież następnym razem to mi ktoś może wjechać w auto.

    Pozdrawiam,
    Tomek