    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Szczekające psy
    Date: Mon, 6 May 2002 14:52:32 +0200

    Użytkownik "Marcus" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    >Gdyby ktoś obcy z nienacka strzelił Ci nad uchem np. z nadmuchanej torebki
    papierowej, to też byś pewnie przestraszyła.

    I pewnie zeszla na zawal. Ponownie rodzi sie wiec pytanie czy taka osoba
    bylaby ciagana po sadach za spowodowanie mojej smierci? :-))

    >Jakbyś się poczuła, gdyby na Twoje pretensje taki dowcipniś odpowiedział:
    "No, trudno żebym strzelał z
    pistoletu..."

    Odwracasz kota (psa) do gory nogami. Ja pisalam ze mozna miec pretensje do
    wlasciciela za agresje psa nie zas za wydawanie przez niego dzwieków. Rownie
    dobrze - moglabym sie przestraszyc gdybys nagle krzyknal. Rozumiem wiec ze
    postulowalbys rowniez wprowadzenie zakazu podnoszenia glosu w miejscu
    publicznym? ( podoba mi sie:-))

    HaNkA JeSzCzE ZyWa