    From: "Baobab" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Szara rzeczywistość - "Szklane domy" Żeromskiego
    Date: Wed, 25 Jun 2003 02:14:11 +0200

    Nie tylko na studentach odbijają swoje kompleksy. Zapewniam Cię, że
    obgoleńcy mają na pieńku z każdym, kto wydaje im się łatwym łupem. Ale
    trzeba chyba metod niekonwencjonalnych, zaskakujących na takie ścierwo.
    Smutne, że kraj nasz przeobraża się w trzeci świat, gdzie może będą istniały
    oazy normalności dla lepiej wyedukowanych i finansowo obkutych, ale będą oni
    skazani na życie we wrogim otoczeniu.
    Cały czas myślę, że przyroda nie znosi próżni. Jeśli prawo (i to napisane, i
    to wykonywane) nie zapewnia sprawiedliwości, to jednostka spróbuje jej sobie
    sama poszukać. U ludzi bezinteresownie wkurzonych na bandytyzm zauważyłam
    już gwałtowny wzrost poparcia dla takich akcji, w których przestępca zostaje
    odstrzelony, oczywiście nieumyślnie, przez policję.
    Pozdrawiam, BK