    From: "[ piotr sut ]" <p...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Szanse wydalonego ze studiow.
    Date: Sat, 20 Apr 2002 13:57:48 +0200

    Użytkownik "Krzysztof I Wielki" <k...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:3CC1409A.D31B9DDA@box43.pl...

    | Komisyjny to nie to samo co warunkowy. Egzamin komisyjny przysluguje
    zawsze,
    | bez wzgledu, czy przystapiles do warunku, czy nie.

    | Jak juz mowilem, pojawienie sie warunku, nie wyklucza komisa. Ale chodzi o
    to,
    | ze im sie nie chce, bo z tego zadne pieniazki nie wpadna. Poza tym
    Laszewski
    | sporadycznie wpada do Gdanska.

    No nie bym byl taki pewny czy po warunku mozesz jeszcze zdawac komisa,
    przeciez po 3 egz. zostales skreslony z listy i nie masz zadnych praw. juz
    pisalem, ze Gdanski wydzial prawa jest troche specyficzny:-)

    | Wykladaja jeszcze?

    Chyba na zaocznych.

> [...]
    | zajecia. Bede chcial zalatwic z wykladowcami, ktorzy bede przeprowadzili
    | egzaminy w sesji letniej, zeby dopuscili mnie do swoich egzaminow, tak
    troche
    | bokiem. Wczesniej jeszcze zloze ponownie papiery i dostane sie na pierwszy
    rok,
    | ponownie. Wszelkie zaliczenia, czesc z indeksu, czesc z tego, co podpisza
    mi
    | owi profesorowie, powinny zaostac przepisane, mi zostanie tylko Polska i
    bede
    | mogl awansem robic drugi rok. Voila! :) Oby sie tylko udalo.

    U nas tez tak probowali, ale to nie przeszlo, bo zawsze Kruczalak
    odmawial:-) zreszta nie mozna bylo miec niezaliczonego przedmiotu, ktorego
    kontynuacja byla na nastepnym roku (np. rzym - cywil:
    ogolna+rzeczowa+rodzinne - cywil: zobowiazania+spadki - handlowka - ppmy).

    | Hyh. Widze, ze osoba "gnebiciela" dobrze zapadla w pamiec. ;)

    No mialem poprawke, slusznie. Ale u niego nigdy nie mozesz byc pewien nawet
    gdy przepisales calego Bardacha:-)

    | O, wlasnie zobaczylem, ze jestes ze Slupska! Ja tez. :)) Dawno skonczyles
    | prawo?

    11 maja ub. roku, jako ostatni rocznik w Sopocie.

    | Moze odezwiesz sie na priv? :)

    zapraszam serdecznie!

    ->piotr