    From: " Lilianna" <l...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Szanse wydalonego ze studiow.
    Date: Sat, 13 Apr 2002 13:51:47 +0000 (UTC)

    jeżeli to pierwszy rok to praktycznie nie masz szans i czeka cię powtórne
    zdawanie na studia.
    > Szukam jakichs informacji, zarowno abstrakcyjnych, jak i sytuacyjnych,
    > dotyczacych mozliwosci wyjscia z sytuacji pt. utracenie statusu
    > studenta.
    coś takiego jak egzamin komisyjny nie istnieje. na temat ewentualnych
    możliwości możesz porozmawiać z prodziekanem ds. studentów, ale jeżeli
    zostałeś już skreślony to mozesz sie tylko odwoływać. jak masz średnią bliską
    5.0 to może się uda. jak niską - nie masz szans.