    From: "ahs" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Szanse na przyznanie opieki nad synem przy rozwodzie?
    Date: Wed, 3 Jul 2002 15:24:31 +0200

    > Rozwod to jedno, przyznanie praw do opieki nad dzieckiem to zupelnie inna
    > historia
    >
    > Zastanawia mnie jedno... macie malenkie dziecko... tak nagle odmienilo Wam
    > sie?? i tak nagle ta kobieta juz nie nadaje sie na matke??

    Owszem, pogorszylo sie. Znacznie. Ale i wczesniej bylo fatalnie.
    Ponadto moze sie i nadaje, ale ujal bym to tak: jest o niebo wiecej lepszych
    matek niz ona niz ojcow lepszych ode mnie. Oczywiscie w tej ocenie tez sie
    roznimy ;-)

    W dodatku ja sie nie chce rozwodzic, choc prawie wylacznie ze wzgledu na
    dziecko.
    Ale sa pewne granice, po ktorych nieuchronnym przekroczeniu inicjatywa
    wyjdzie ode mnie.
    Nie mozna kochac innych jesli sie nie ma czacunku do samego siebie.

    Pzdr

    AHS